Waar kwam jij pas heel laat achter?

De Belgische variant van Expeditie Robinson gekeken? :stuck_out_tongue:

Dat Eau de Cologne uit Keulen kwam was voor mij toen ook een hele ontdekking. :stuck_out_tongue:

10 likes

Ik ontdekt net dat trap een muziekgenre is binnen de rap en ik dacht helemaal bij te zijn met al die soundcloud-rapmuziek etc. :stuck_out_tongue_closed_eyes:

Waar kun je die terugkijken? Vanuit NL?

Link staat in het expeditie robinson topic! Gewoon vanuit NL idd, moest wel even een account aanmaken

Het is Berend Botje en geen Beren Botje en de peuter in mij is nu teleurgesteld omdat de bereboot wel bestond. Dus waarom kon het geen Beren Botje zijn?

8 likes

Ik vind ook dat het Beren Botje moet zijn. Als wij dit nu allemaal structureel aan onze kinderen gaan leren willen ze vast ooit de titel veranderen

3 likes

Dat die remake van Shakira’s “Whenever” niet door Justin Bieber wordt gezongen??

9 likes

Ja he!! Ik dacht dat ook de hele tijd en vind het nog steeds als Bieber klinken.

1 like

Zag vandaag voor het eerst de videoclip, ik was al aan t wachten op Justin bieber zn naam maar die kwam niet?? En toen begon iemand anders te zingen met zijn stem :joy:

3 likes

Ik kom er nu dankzij jouw post pas achter dat er een cover bestaat maar wat een zeikversie zeg. Ik wil gewoon shaki zien dansen tussen de wilde paarden en tijgeren door de modder.

8 likes

Ik ook! Hahahahaha

Dat heeft met de knoopjes op de kraag te maken toch? Dacht ik ooit eens ergens gelezen te hebben maar misschien haal ik nu van alles door elkaar :see_no_evil:

Welcome to the club

1 like

Misschien nog een ‘kom-ik-laat-achter-tje’ voor anderen: bij mannen noem je het geen blouse maar een overhemd. Ben ik door mijn zwager die in de mode zit ‘vriendelijk’ op geattendeerd, dus ik schiet in de stress-stand als ik blouse lees haha

3 likes

Dat alle vrouwen ter wereld niet simultaan rond het einde van elke maand menstrueren.

Er werden in mijn (middelbare school puber)omgeving wel eens ‘grapjes’ gemaakt als een meisje chagrijnig was, dan zei iemand: ‘Tijd van de maand zeker?’, maar in ons dialect klonk dat als '‘t Eind van de maand zeker?’.

Was dan ook erg in de war toen ik ontdekte dat het op eender welk moment in de maand kan gebeuren :upside_down_face:

57 likes

ah wat grappig dit!

als kind heb ik dit ook lang gedacht omdat mijn moeder volgens mij altijd tegen het einde van de maand menstrueerde. ik dacht dat het zo hoorde.

1 like

Haha ben toch niet alleen! Ja, en toen ik in biologie hoorde dat de menstruatie eigenlijk het begin van een nieuwe cyclus inluidt, klopte dat ook niet in mijn hoofd :sweat_smile:

Schaam je dat je hier zo laat pas achter komt!

Maar enjoy Jon Snow:grin:

(Khal Drogo is trouwens ook mega sexy vind ik hahaha)

4 likes

Ik had juist het omgekeerde: ik ging er altijd vanuit dat het zo random was bij iedereen dat het bijna onmogelijk was om tegelijkertijd met iemand anders ongesteld te worden.

Tot mijn vriendinnen en ik alledrie tegelijkertijd ongesteld werden en ook nog eens even lang. Vet trots waren we en we voelden ons ook nog eens extra verbonden. :sunglasses:

7 likes