Bizzey heeft een liedje, Millie’s, en dan zingt ie ‘Millie’s op de bank’ dus ik dacht dat het over een meisje ging dat Millie heet. Maar het gaat natuurlijk over miljoenen
In seizoen 1 al? Daar vond ik hem juist nog wat te puppy, met die brooding blik ook de hele tijd! Maar latere seizoenen, als hij daadwerkelijk wat heef meegemaakt om moeilijk te kijken wordt hij steeds knapper.
Dat ‘foodstuffs’ een echt woord is in het Engels. Ik dacht altijd dat het een soort baby-achtige internettaal was, maar nou zag ik het net in een officiële context en was helemaal verbaasd.
Waarom dan ?
Ik hoor nu net waar “club” in clubsandwich voor staat.
Chicken
Lettuce
Under
Bacon
Maar net gegoogled en er zijn dus mensen die daarin geloven maar ook veel “tegenstanders”
Omdat het lekker is
Ik doe altijd alsof het over mij gaat…maar helaas
Ja was leuker geweest
Toen ik in Australië was en we daar onze eigen sandwiches maakten in de hostels kwamen we allemaal engelsen tegen die dit dus ook deden. En zij gaven als reden voor de crunch.
In principe is de bacon ook al crunchy toch? Het zit ook niet óp de sandwich (dat lijkt me heel lekker haha), maar ligt er naast, ook zo nutteloos.
Ja is een fenomeen hoor, heeft zelfs een eigen Wikipedia-pagina! https://en.m.wikipedia.org/wiki/Crisp_sandwich
Mondje vol sandwich en hapje chips erbij
Haha ja doe het er dan gewoon meteen op
Als je je eieren in de koelkast wil bewaren dan moet je dat wel in een la doen ofzo, anders heb je te veel temperatuur schommelingen. Maar eieren uit nl hoeven niet in de koelkast.
Ik dacht dat het with the birds in the shade it’s a lonely view was
Ik ben er vandaag achter gekomen dat een schollevaar (ook wel een aalscholver) een vogel is en niet alleen een gekke naam voor een buurt.
De Schollevaar
Klinkt als een dier dat Annie M.G. Schmidt bedacht heeft.
Dat is de krullevaar
Dat mijn diepgewortelde aversie voor de kleur roze eigenlijk een gegronde reden heeft. De roze trui die ik ooit alleen heb gekocht voor binnen omdat ie heel warm is en goedkoop staat mij werkelijk voor geen meter.