Waar kwam jij pas heel laat achter?

Ik kom er nu pas achter dat dobermans van nature gewoon leuke flappieoortjes hebben maar ze nog vaak in het buitenland nog worden gecoupeerd?

En dan lees ik reacties in de trant van “ja dat moeten ze echt doen want dat staat veel mooier blabla”.
Ga lekker je eigen oren van-goghen of zo :angry:.

27 likes

Awww wat een dropje :heart:

3 likes

En ik ben er net achter gekomen dat je een aalscholver ook een schollevaar kan noemen :exploding_head:

8 likes

Men knipt / knipte ook vaak hun staart eraf :frowning_face: Om dezelfde idiote reden

Dat wist ik wel omdat het sowieso raar is een hond zonde staart. :stuck_out_tongue:

Zijn gewoon teckels met lange poten :face_with_hand_over_mouth:

1 like

Haha moest er ook gelijk aan denken!

Yup, rij er nu doorheen

2 likes

Als het om YouTube gaat kun je ook met je rechtermuis op een video klikken en ‘lus’ aanvinken, dan blijft ie ook herhalen (via desktop)

5 likes

Orlando Bloom is een Britse acteur, niet Amerikaans

12 likes

Haha dat accent doet dan gekke dingen met je hersenen of niet? Een nog grotere shock was voor mij destijds dat ed westwick (Chuck bass in GG) uit Engeland komt

14 likes

Voor mij was de allergrootste shock dat Dr Owen Hunt uit Grey’s Anatomy Schots is…

3 likes

Ik kwam er gisteren achter dat honden ook kunnen niezen. Toen ik er eentje inhaalde die nieste. Vet schattig haha

8 likes

Mijn kennis is nu compleet. Veel meer hoef ik niet te weten in het leven denk ik.

4 likes

Dat TLC - de zender - staat voor The Learning Channel

17 likes

Hoe je kunt extreme couponnen!

23 likes

Dit dus!!!

Only in Muricaaaaa

En hoe je iemands droom(trouw)jurk compleet af kunt kraken :nerd_face:

4 likes

Ik dacht the ladies channel.

Of mis ik je sarcasm?