Waar kwam jij pas heel laat achter?

I wish

Oh really hahaha. Dan kom ik hier nu pas achter :joy:

Kwam er net achter dat RenƩe Zellweger (Bridget Jones) niet Brits is, maar Amerikaans.

5 likes

Als je 50 bent mag je alleen nog omroep Max kijken en een jaar wachten totdat je mag stemmen op 50plus.

6 likes

Oh huh dat wist ik ook helemaal niet. Ik dacht ook dat ze Brits was

1 like

Dat de knop ā€œopmaak kopiĆ«renā€ in Word bestaat en hoe handig dat is. Dit had me tijdens m’n studie echt veel frustratie kunnen besparen

10 likes

Ja! Ik kwam hier pas ook laatst achter. Echt super handig!

Hahahaha ik weet dit ook pas sinds een paar maanden! Snap niet hoe die knop mij al die tijd ontgaan is…

Bij kopje ā€˜start’ en dan helemaal links bij plakken / knippen / kopiĆ«ren ed! Is het icoontje als een verfkwast.

1 like

Het is niet per se iets waar ik achterkwam, maar wel iets wat ik schandalig laat besefte:
Ik heb politieauto’s altijd als een aparte categorie auto gezien. Als in: je hebt personenauto’s en politieauto’s. Totdat het kwartje viel dat zo’n politieauto dus gewoon een normale - zij het een beetje omgebouwde - Volkswagen Golf (bijvoorbeeld) is. :flushed:

14 likes

Dat Nicky Verstappen een jongen was :flushed: Ontdekte ik vandaag toen ze het over ā€˜hem’ hadden. Viel bijna van mijn stoel.

14 likes

Toen ik een gif zocht van een vissershoedje kwam ik erachter dat er een muzikant door het leven gaat met de bijnaam ā€˜buckethead’.

When performing, Buckethead wears a KFC bucket on his head, emblazoned with an orange bumper sticker reading FUNERAL in block letters, and an expressionless plain white mask inspired by Halloween 4: The Return of Michael Myers. […] He also incorporates nunchaku and robot dancing into his stage performances.

En dat zit er dan zo uit:

9 likes

Dat je in de supermarkt kan vragen of ze (stok)brood voor je willen snijden

11 likes

Dat je in (de meeste? Ik weet niet of het overal zo is) luchthavens arriveert aan een gate en daarna in een vertrekhal terecht komt, dus op dezelfde plek waar je bent als je vertrekt met een vliegtuig. Ik dacht vroeger dat je op een aparte plek in de luchthaven aankomt, specifiek voor gelande mensen, maar je ziet vaak gewoon andere mensen op hun vlucht wachten.

12 likes

Ligt aan het vliegveld! Op Schiphol kom je idd bij de vertrekkende passagiers, maar op Eindhoven AirPort is het echt een apart gedeelte.

6 likes

Ja, ik vermoedde al dat het niet overal zo is. Ik ben nog nooit in Eindhoven geland, maar in Brussel (beide luchthavens) kom je bij de vertrekkende passagiers.

1 like

Dat mr. John Reid (rijdende rechter) ook een maker is van Fokke en Sukke :o

26 likes

Nu.nl had het over een verschoningskamer met rechters. Ik had nog nooit eerder van het verschoningsrecht gehoord: ā€œhet recht van een getuige om te weigeren antwoord te geven op vragen, die door een rechter aan hem of haar worden gesteldā€. Dus een verschoningskamer is niet de plaats waar je de baby voorziet van een schone luier.

24 likes

WAT??!!!

Ja ik zag het bij het achtuurjournaal gisteren :o

1 like