Nu je het zegt, volgens mij wordt het best vaak als de tweede uitgesproken
Als ik ga nadenken of het nou munitie of minutie is, ga ik ook altijd heel erg twijfelen haha
Haha, misschien wel een beetje in die trend, maar ik heb bijna mijn hele middelbare school carrière celmembraam geschreven in plaats van celmembraan. Kwam er pas achter dat het niet klopte, toen een docent zei dat ze me een volgende keer punten aftrek zou geven als ik dat fout zou blijven schrijven.
Omg ik kom hier nu pas achter!!! Kan het bijna niet geloven haha, ik voel me echt dom nu
Ik dacht vroeger altijd dat het vijhand was i.p.v. vijand, en biecht: ik vind het zonder h nog steeds een beetje âleegâ eruit zien, en was ook bios tien ik erachter kwam: met een âandâ kan je toch niet slaan?
JA! deze had zich ook in mijn brein fout genesteld. ik vind celmembraam ook nog steeds heel geloofwaardig.
oh fuck ga ik hier pas heel laat achter komen?
Hahahahahahha, die grap had ik best eerder willen weten
Ook een taaldingetje: dat het geen mediocore is maar mediocre. Geen wonder dat een Amerikaan zoiets had van Hollander wat zeg je nu weer? 
Ergens waar ik vaak langs kwam, stond op de muur heel groot âpenisâ met graffiti. Als kind dacht ik heel lang dat er Pernis (een plaats) bedoeld werd. Toen ik doorkreeg dat het gewoon penis was, bleef ik het gevoel houden dat de r miste. Of hoort dit bij domme dingen die je als kind geloofde?
⌠penis? maar dat is geen schuttingtaal!
Ik heb een keer iemand uitgelachen (niet heel hard i promise) omdat ze âplafonâ verkeerd gespeld had, en zij maar volhouden dat het toch echt âplafondâ is 
ja, dus dat is de juiste spelling.
Ik snap je niet
de juiste spelling is plafond, maar ik was 100% overtuigd van mijn gelijk dat plafon de juiste spelling is.
Ik ook en elke keer maakte autocorrect er gezameNlijk van en dacht ik wtf doe normaal, staat zo lelijk.
Haha dit heb ik met welterusten gehad. Ik schreef weltrusten, want zo sprak ik het ook uit, die e viel bij mij gewoon een beetje weg.
Ah ok, ik had je post zo geĂŻnterpreteerd dat jij er nog steeds van overtuigd was dat âplafonâ juist was. Maar nu snap ik hem 
Ik dacht altijd dat het eregister was. Maar het blijkt eergister.