@charryb moet je soms de 50 posts halen?
Nee hoor hoeft niet perse ben gewoon wat tijd aan het inhalen en de 50 is wel welkom hoor
En nu je er 51 hebt ben je spontaan gestopt met posten?
Hahaha nee hoor ik post wel door, ik zit rustig te lezen als je me berichten bekijkt heb ik momenten dat ik veel post en dan uren niks dat is niet verboden toch?
Niet verboden, wel opvallend
Het blijft niet bij deze posts hoor, toen er eenmaal over de 50 begon dacht ik dan haal ik ze maar gelijk even ja. je zal me nog heel vaak tegen komen hier hoor
Ja als je een nieuw paspoort aanvraagt moet je je oude ook inleveren, snap ik ook nooit want die is toch verlopen?
Als kind mocht ik die wel meenemen (omdat mijn moeder daarom vroeg ?) En dan werd er een gat in gemaakt.
Ja dat klopt idd, maar waarom? Wat heb je aan een verlopen paspoort?
Helemaal niks hahah, mijn moeder wilde die foto bewaren. En mijn moeder wilde na een miskraam en een doodgeboren kindje alles bewaren van mij als een soort troost.
Snapje
Dat doe ik nog! @anon31745129 ik vind het soms leuk om terug te kijken waar ik geweest ben (mits buiten de EU dan dus)
Beetje apart is het wel. Of Nouja, zo komt het over
Ik heb mijzelf net al verantwoord wat is er apart aan?
Dat je een trechter kunt gebruiken om het oude frituurvet uit de frituurpan te krijgen ipv het zonder te proberen en de helft er naast gieten
Vind ik ook altijd vreemd. Je moet je kunnen identificeren en een paspoort/id kaart is best duur, maar het document zelf is niet van jou, al merk je daar eigenlijk weinig van.
Volgens mij bedoelde @anon31745129 niet waarom je een oud paspoort zou willen houden, maar waarom er gaatjes in gemaakt moeten worden als 'ie toch verlopen is. Zo vatte ik het iig op.
Maar… Wat gebeurt er in het leven als je de 50 haalt? Niks toch?