Ik heb mijzelf net al verantwoord wat is er apart aan?
Dat je een trechter kunt gebruiken om het oude frituurvet uit de frituurpan te krijgen ipv het zonder te proberen en de helft er naast gieten
Vind ik ook altijd vreemd. Je moet je kunnen identificeren en een paspoort/id kaart is best duur, maar het document zelf is niet van jou, al merk je daar eigenlijk weinig van.
Volgens mij bedoelde @anon31745129 niet waarom je een oud paspoort zou willen houden, maar waarom er gaatjes in gemaakt moeten worden als 'ie toch verlopen is. Zo vatte ik het iig op.
Maar… Wat gebeurt er in het leven als je de 50 haalt? Niks toch?
Dan mag je in de members only topics
Dan komen alle admin’s langs je huis en krijg je taart
Ja denk dat het idd met identiteitsfraude te maken heeft!
Haha ik dacht de 50 jaar
Haha ja ik was ook niet helemaal duidelijk
@KatyS dat zou leuk zijn! En dat je dan een goodiebag krijgt met alle hoogtepunten van al die jaren EGF met bijvoorbeeld Eeyeko cream en het Kruidvat wimperserum.
@anon98052296 thanks!
Hahahaha ja omg dat zou zó leuk zijn!
ik ben daar notabene geweest! Dacht ergens waar München dus blijkbaar ligt…
Dat het torentje in Den Haag helemaal niet een hoog torentje is?! Ik dacht altijd dat het gewoon letterlijk een torentje was ergens bovenop, maar het zit naast andere gebouwen geplakt. Ik ben helemaal verbaasd.
Een toren is een bouwwerk dat aanmerkelijk hoger is, dan het breed en lang is. … Een toren kan alleenstaand of met een ander gebouw verbonden zijn. Een toren steekt in de regel boven andere gebouwen uit.- wiki
Fake news het torentje is geen torentje!
Dat een occasion een tweede hands auto is
Oohh hier kom ik nu achter hahah dat dacht het een model auto was zoals stationwagen of cabrio ofzo
Ik dus ook hahahaha
Er was volgens mij in 2012 ook een keer een uitspraak van de hoge raad omdat een iemand protest daartegen aantekende, als je een id bewijs moet hebben, zou het gratis moeten zijn. Toen kon je een tijdje een gratis id kaart laten maken. Ik studeerde nog en had net een nieuwe nodig, dus ik had dikgeluk. Twee maanden later is die beslissing van de raad weer ongedaan gemaakt. (Is allemaal al lang geleden, dus weet niet meer zeker welke raad en in welk jaar het was, ik herinner me vooral Mn blijheid met niet €30 te hoeven lappen.