Waar kwam jij pas heel laat achter?

Thuis hebben we gewoon maar 1 knop hoor, anders wordt het te ingewikkeld haha

Ook dat kan, hebben wij ook. Maar dat zie je snel genoeg omdat de kleine knop dan omhoog komt zodat je m in kunt drukken.

In andere gevallen is grote knop voor grote boodschap en kleine knop voor kleine boodschap.

2 likes

Hoe cashewnoten groeien, nooit zo overna gedacht.

123 likes

mind-blown

15 likes

Ik heb dit eerder gezien maar vergeet het elke keer weer. Blijf elke keer verbaasd. Zelfde met spruitjes :
IMG_3357

24 likes

Dat er naast Womentalk nog een forum is dat, nadat ik het 10x links heb laten liggen (omdat ik meerdere pagina’s wilde ipv eindeloos scrollen), eigenlijk best fijn werkt. En die veel meer posts heeft in de topics die ik leuk vind.

Heeft een half jaar geduurd, maar begin nu toch m’n weg een beetje te vinden en vond het wel tijd voor m’n eerste post.

62 likes

Dat mensen een mening hebben over hoe je het rolletje wc papier ophangt. Met het velletje naar binnen of naar buiten.

3 likes

Cool he! Wist je dat je die appeltjes ook kunt eten?

1 like

Ja dit vroeg ik me dus af! Wat leuk. Ben benieuwd hoe ze smaken.

Ik ook! Maar volgens mij kun je ze in Nederland niet krijgen omdat ze heel snel bederven.

1 like

Volgens deze vent ruikt het naar benzine met cashewnoten en mango, en smaakt het naar cashewmelk, aardbei en paprika (?!).

5 likes

Verkorte links zien er vaak zo uit: tinyurl.com/…
Ik las het altijd als tin-yurl, maar er staat natuurlijk tiny-url!

8 likes

Dit is waarschijnlijk super stom en wist iedereen het al :’) maar ik kwam er dus laatst achter dat kruiden in de supermarkt gewoon gesorteerd staan op alfabet. Ik keek altijd gewoon random.

55 likes

Wow dit wist ik ook niet haha. Maar ā€˜pijnboom’ klinkt nu erg logisch inderdaad

1 like

Gatver krijg hier helemaal rillingen van, brrr. Ziet er zo vies uit!

Dat knab omgekeerd bank is :flushed:

30 likes

Wow, soms zijn dingen zo simpel, terwijl ik dit nooit zelf bedacht had.

1 like

Wooww dat verklaart die lelijke naam. Thanks!

2 likes

Omg

66 likes