Waar kwam jij pas heel laat achter?

Ooooh dit wist ik ook nooit? Vooral met de droger, elke keer weer stopte dat programma al na een kwartier en was het nog nat? En ik maar denken dat dat apparaat kapot was. :sweat_smile:

Nu gooi ik er maar gewoon wat handdoeken bij als ik maar heel weinig moet wassen/drogen.

En wist je dat Dora en Diego neef en nicht zijn?

1 like

Ik kwam er laatst achter dat die kleine Bits zakjes ofzo van Dorito’s zijn en de zelfde smaken hebben als de nacho’s. MIND IS BLOWN.

6 likes

Dat de kleine WC knop voor de grote boodschap is en de grote knop voor de kleine boodschap.

Ik dacht serieus altijd dat de kleine knop voor weinig water was (plasje) en de grote voor meer water. (poepje)

2 likes

Uh heh?

7 likes

Huh ja dat is ook zo?

Ik wist uberhaupt niet dat dit een ding was.

dan heeft je man van de sanitair toch het plaatje verkeerd gehangen hoor :wink:

8 likes

klein is voor klein en groot is voor groot toch

3 likes

Dit had ik volgens mij ook een keer gepost, haha. Ik dacht vroeger namelijk dat de grote voor spoelen was en de kleine voor stoppen met spoelen.

1 like

Thuis hebben we gewoon maar 1 knop hoor, anders wordt het te ingewikkeld haha

Ook dat kan, hebben wij ook. Maar dat zie je snel genoeg omdat de kleine knop dan omhoog komt zodat je m in kunt drukken.

In andere gevallen is grote knop voor grote boodschap en kleine knop voor kleine boodschap.

2 likes

Hoe cashewnoten groeien, nooit zo overna gedacht.

123 likes

mind-blown

15 likes

Ik heb dit eerder gezien maar vergeet het elke keer weer. Blijf elke keer verbaasd. Zelfde met spruitjes :
IMG_3357

24 likes

Dat er naast Womentalk nog een forum is dat, nadat ik het 10x links heb laten liggen (omdat ik meerdere pagina’s wilde ipv eindeloos scrollen), eigenlijk best fijn werkt. En die veel meer posts heeft in de topics die ik leuk vind.

Heeft een half jaar geduurd, maar begin nu toch m’n weg een beetje te vinden en vond het wel tijd voor m’n eerste post.

62 likes

Dat mensen een mening hebben over hoe je het rolletje wc papier ophangt. Met het velletje naar binnen of naar buiten.

3 likes

Cool he! Wist je dat je die appeltjes ook kunt eten?

1 like

Ja dit vroeg ik me dus af! Wat leuk. Ben benieuwd hoe ze smaken.

Ik ook! Maar volgens mij kun je ze in Nederland niet krijgen omdat ze heel snel bederven.

1 like