Volgens deze vent ruikt het naar benzine met cashewnoten en mango, en smaakt het naar cashewmelk, aardbei en paprika (?!).
Verkorte links zien er vaak zo uit: tinyurl.com/…
Ik las het altijd als tin-yurl, maar er staat natuurlijk tiny-url!
Dit is waarschijnlijk super stom en wist iedereen het al :’) maar ik kwam er dus laatst achter dat kruiden in de supermarkt gewoon gesorteerd staan op alfabet. Ik keek altijd gewoon random.
Wow dit wist ik ook niet haha. Maar ‘pijnboom’ klinkt nu erg logisch inderdaad
Gatver krijg hier helemaal rillingen van, brrr. Ziet er zo vies uit!
Dat knab omgekeerd bank is
Wow, soms zijn dingen zo simpel, terwijl ik dit nooit zelf bedacht had.
Wooww dat verklaart die lelijke naam. Thanks!
Omg
Is dat niet overgenomen van het leger, waar je epauletten op kan doen? Zo zien mensen welke rang je bent
Zou heel goed kunnen inderdaad!
Dat dit nummer van J Lo bestaat en dat het over Ben Affleck gaat blijkbaar. Maar ik vind het écht een geweldig nummer, waarom kom ik er nu pas achter
Hier kom ik nu ook achter dankzij jou! In hetzelfde straatje kwam ik er heel laat achter dat noreply in e-mailadressen letterlijk ‘no reply’ is dus dat je niet op dat e-mailadres kunt antwoorden.
Ik kwam er vanmorgen achter dat je dus je tankklepje niet kunt openen als je auto op slot is. Op zich heel logisch natuurlijk. Ik kwam er alleen achter toen ik als een debiel aan dat klepje aan het trekken was bij het tankstation
Haha ziet er wel hilarisch uit. Ik heb nog nooit iemand dit zien doen
Wist ik inderdaad ook niet!
Lees hieronder maar, ik zat dit heel trots na te vertellen aan mijn collega en die keek echt een beetje naar me met een blik van ‘och meisje toch’.
Robin 4:35 pm Hallo mijn naam is Robin, kan ik u ergens mee helpen?
Bezoeker Hoi Robin, zijn er al data bekend voor de (anoniem)cursus?
Robin Goedemiddag - Nee, nog niet
Bezoeker Aha, okee, enig idee wanneer die bekend zijn. Wij zouden graag begin 2019 een groep van 8 collega’s opleiden
Robin We hebben deze cursussen voor OTIB voor 2018 gepland en voor 2018 zou het geldig zijn.
Bezoeker Dit jaar hebben wij 10 collega’s opgeleid, in-company, dat zou ook weer kunnen
Robin Indien zij besluiten volgend jaar hiermee door te gaan, dan plannen wij weer nieuwe data hiervoor.
Bezoeker Ohh ok - Enig idee wanneer dat bekend is
Robin Ah oke, maar ik begrijp dat u dan weer van hun subsidie gebruik wil maken hiervoor?
Bezoeker Ja dat klopt
Robin Oke, ik zou het voor u na kunnen laten vragen. Mag ik hiervoor uw gegevens noteren (naam, telefoonnummer en e-mailadres)?
Bezoeker Ja natuurlijk (anoniem gemaakt) - Dankjewel voor de service
Robin Oke, dank u wel en uw wordt door ons terug gebeld hierover.
Bezoeker Nog 1 vraag
Robin ja?
Bezoeker Zijn die fototjes die bezoekers zien van jullie echt of zijn dat stockfoto’s?
Robin Goede vraag. U bedoelt de foto’s op onze website?
Bezoeker Ik zie in mijn scherm een foto van jou als support agent, en zo ook als ik een andere collega spreek via deze tool - En ik vind dat zo leuk persoonlijk, maar vroeg me wel af of het echt was
Robin Wilt u het geheim horen?
Bezoeker JA! - Je heet ook geen Robin?
Robin U heeft ons door!
Bezoeker Hahaha ik zal het tegen niemand zeggen
Robin Ik heet geen Robin en de foto is een stockfoto - Hahaha oke fijn!
Bezoeker Briljant dit. Ik heb echt een ‘I cracked the code’ gevoel - Nou ‘Robin’ dankjewel, ik hoor het vanzelf
Robin Oke, graag gedaan (anoniem)! En vast een prettige avond!
Haha bij de webshop waar ik werk zijn ze wel echt hoor!
@JanHagel Bij mijne idd ook, alhoewel ik vaak op een account van een collega chat, omdat ik verschillende talen ondersteun en mijn account maar op 1 taal ingesteld staat.