Waar kwam jij pas heel laat achter?

Het betekent ook hetzelfde en het is allebei goed. Maar wc is chiquer dan toilet. Je zult oud geld niet toilet horen zeggen. Of koelkast, vaatwasser en gebakjes.

1 like

Grappig, vind wc veel platter klinken. Maar wat weet ik, als plebszijnde, nou…

1 like

Dat chique niet altijd correct is. En chicst als overtreffende trap.

(@Briseis)

4 likes

Haha ok, hou maar op.
Klinkt ook wel logisch trouwens, als plebszijnde klinkt inderdaad dubbelop.

(Fingers crossed dat ik in deze post niks geks heb gezegd)

1 like

Haha ik schrok wel even toen ik de melding zag :wink:

2 likes

Dat er beenloze hagedissen bestaan:

16 likes

Volgens mij ik combinatie met je, je kunt je iets realiseren maar je kunt je niet iets beseffen. Je kreeg het besef.

3 likes

Realiseren is een wederkerend werkwoord, daar hoort een voornaamwoord mij. Ik realiseer me. Beseffen is dat niet dus wordt gebruikt zonder voornaamwoord. Ik besef.

3 likes

@Rockabye @Banananana haha ja precies dat inderdaad.

Ik hing ze ook altijd gewoon aan mijn stuur. Maar ik snap je uitleg niet, hoe moet het dan wel? :sweat_smile:

3 likes

Nee, dat werkt iets anders. Jij kan je ergeren (ergens aan) en iets irriteert je. Ik erger me aan dit slechte weer. Dit slechte weer irriteert me. Jouw gedrag irriteert me, ik erger me aan jouw gedrag.

1 like

Hahah graag! Ik heb net serieus vijf minuten staan prutsen, ik snap er niks van… Ik wist niet eens dat ik niet wist hoe die dingen werkten haha

1 like

Hoe de kip de schaal rondom zijn ei maakt. (Er onstaat een calciumlaag vanuit de calcium uit het ei zelf) (correct me if I’m wrong)

2 likes

@DoornRoosje @Lilypad @Krabsalade ik vind het zo vervelend voor jullie dat ik maar even een foto gegoogled heb.
Je kunt ze op deze manier vastmaken:

Ik kan me trouwens goed voorstellen dat je dat niet weet, geen idee hoe ik ooit voor het eerst gezien heb hoe het moet maar ik had het zelf nooit kunnen bedenken

22 likes

Mind is blown

4 likes

Haha ik weet niet waarom maar vind dit superlogisch en doe het al altijd zo! Zal het vast ook wel ergens gezien hebben

1 like

Wow waarom had ik dit niet zelf bedacht. Normaal bungelde bij mij het lampje richting de grond haha, stuk logischer om het naar voren te richten

2 likes

RVS = roestvrijstaal :joy:

8 likes

Niet helemaal. Roestvast staal.

2 likes

Oke hoe ga ik dit uitleggen. Als je op een Windows laptop zit en je wilt 2 schermen naast elkaar rangschikken kan je dus blijkbaar op het Windowsknopje op je toetsenbord duwen en tegelijkertijd het linker of rechter pijltje en bij het andere scherm ook. Dan heb je ze netjes naast elkaar.

Hier kwam ik dus gisteren achter, ik zat altijd te kloten met iets groter maken en verslepen en weer kleiner maken.

13 likes