Waar kwam jij pas heel laat achter?

Of gewoon het scherm verslepen naar de zijkant van het beeldscherm! Dan krijg je m ok precies op de helft van je beeldscherm

5 likes

Wow thanks hiervoor, ook @GEEZ. Ik deed het ook altijd op die omslachtige manier met schermpjes verkleinen

2 likes

Mijn vriend zei gister ineens “wow ik kom er nu pas achter dat AYCE staat voor all you can eat, ik vond het al zo’n gek gerecht en zag ook nooit iemand dat bestellen, maar het is dus helemaal geen gerecht. Ben echt blij dat ik nooit heb gezegd ‘mag ik een ayce(hij sprak het uit als aaisj) alsjeblieft’.” :woman_facepalming:t4:

31 likes

Haha dit heeft mijn vader me er als kind echt ingestampt, blij dat er nog iemand is die deze benaming weet :stuck_out_tongue:

1 like

Al het bovenstaande :sweat_smile:

Hoe kikkererwten groeien.

Dat de acteur die Horace Slughorn in Harry Potter speelt ook Bridget Jones’ vader is: Jim Broadbent. Maar misschien ben ik wel heel erg spuit 11, hoor.

7 likes

En dat is ook die man uit Moulin Rouge! En hij had een rol in het laatste seizoen van Game of Thrones!

Oh, die kijk ik zelf niet. Maar goeie aanvulling :grin:

1 like

Omg ik kom er net achter dat de intro van beugelbekkie dezelfde melodie heeft als de negende symfonie!

26 likes

Ik hoor het echt niet?
Edit: Grapje, vanaf 3:00 hoor ik het wel

1 like

Hmm ik hoor de gelijkenis niet echt?

Ohh het kan ook dat ik nog minder muzikaal ben dan ik dacht. Ik bedoel het stukje: zou ik soms mijn leven dromen tm al dat ijzer in m’n mond

2 likes

Hahah, nee ik denk juist dat ik a-muzikaal ben want ik hoor het niet. Het ritme is ook anders?

Zelfde akkoordenschema wordt gebruikt en inderdaad ook grote delen van de melodie

9 likes

Wooooow ik kan die hele intro meezingen :dizzy_face: Ik heb dit vroeger zo vaak gekeken, heerlijk.

4 likes

Wooow jaa, ik hoorde het ineens ook. Nooit geweten (of op gelet haha)

1 like

mind is blown hahaha

1 like

Ik hoor ook ineens zo duidelijk de nasale stem van Angela Schijf. Nooit geweten dat zij de stem deed.

5 likes

Wie speelde hij in GoT dan? Ben het ff kwijt