Waar kwam jij pas heel laat achter?

Ik hing ze ook altijd gewoon aan mijn stuur. Maar ik snap je uitleg niet, hoe moet het dan wel? :sweat_smile:

3 likes

Nee, dat werkt iets anders. Jij kan je ergeren (ergens aan) en iets irriteert je. Ik erger me aan dit slechte weer. Dit slechte weer irriteert me. Jouw gedrag irriteert me, ik erger me aan jouw gedrag.

1 like

Hahah graag! Ik heb net serieus vijf minuten staan prutsen, ik snap er niks van… Ik wist niet eens dat ik niet wist hoe die dingen werkten haha

1 like

Hoe de kip de schaal rondom zijn ei maakt. (Er onstaat een calciumlaag vanuit de calcium uit het ei zelf) (correct me if I’m wrong)

2 likes

@DoornRoosje @Lilypad @Krabsalade ik vind het zo vervelend voor jullie dat ik maar even een foto gegoogled heb.
Je kunt ze op deze manier vastmaken:

Ik kan me trouwens goed voorstellen dat je dat niet weet, geen idee hoe ik ooit voor het eerst gezien heb hoe het moet maar ik had het zelf nooit kunnen bedenken

22 likes

Mind is blown

4 likes

Haha ik weet niet waarom maar vind dit superlogisch en doe het al altijd zo! Zal het vast ook wel ergens gezien hebben

1 like

Wow waarom had ik dit niet zelf bedacht. Normaal bungelde bij mij het lampje richting de grond haha, stuk logischer om het naar voren te richten

2 likes

Huhhh de logica, waarom wist ik dit niet :sweat_smile:

1 like

RVS = roestvrijstaal :joy:

8 likes

Niet helemaal. Roestvast staal.

2 likes

Oke hoe ga ik dit uitleggen. Als je op een Windows laptop zit en je wilt 2 schermen naast elkaar rangschikken kan je dus blijkbaar op het Windowsknopje op je toetsenbord duwen en tegelijkertijd het linker of rechter pijltje en bij het andere scherm ook. Dan heb je ze netjes naast elkaar.

Hier kwam ik dus gisteren achter, ik zat altijd te kloten met iets groter maken en verslepen en weer kleiner maken.

13 likes

Of gewoon het scherm verslepen naar de zijkant van het beeldscherm! Dan krijg je m ok precies op de helft van je beeldscherm

5 likes

Wow thanks hiervoor, ook @GEEZ. Ik deed het ook altijd op die omslachtige manier met schermpjes verkleinen

2 likes

Mijn vriend zei gister ineens “wow ik kom er nu pas achter dat AYCE staat voor all you can eat, ik vond het al zo’n gek gerecht en zag ook nooit iemand dat bestellen, maar het is dus helemaal geen gerecht. Ben echt blij dat ik nooit heb gezegd ‘mag ik een ayce(hij sprak het uit als aaisj) alsjeblieft’.” :woman_facepalming:t4:

31 likes

Haha dit heeft mijn vader me er als kind echt ingestampt, blij dat er nog iemand is die deze benaming weet :stuck_out_tongue:

1 like

… Al het bovenstaande :sweat_smile:

Hoe kikkererwten groeien.

Dat de acteur die Horace Slughorn in Harry Potter speelt ook Bridget Jones’ vader is: Jim Broadbent. Maar misschien ben ik wel heel erg spuit 11, hoor.

7 likes

En dat is ook die man uit Moulin Rouge! En hij had een rol in het laatste seizoen van Game of Thrones!