Oh, die kijk ik zelf niet. Maar goeie aanvulling
Omg ik kom er net achter dat de intro van beugelbekkie dezelfde melodie heeft als de negende symfonie!
Geen mogelijkheid om te luisteren maar als het klopt:
Ik hoor het echt niet?
Edit: Grapje, vanaf 3:00 hoor ik het wel
Hmm ik hoor de gelijkenis niet echt?
Ohh het kan ook dat ik nog minder muzikaal ben dan ik dacht. Ik bedoel het stukje: zou ik soms mijn leven dromen tm al dat ijzer in m’n mond
Hahah, nee ik denk juist dat ik a-muzikaal ben want ik hoor het niet. Het ritme is ook anders?
Zelfde akkoordenschema wordt gebruikt en inderdaad ook grote delen van de melodie
Wooooow ik kan die hele intro meezingen Ik heb dit vroeger zo vaak gekeken, heerlijk.
Wooow jaa, ik hoorde het ineens ook. Nooit geweten (of op gelet haha)
mind is blown hahaha
Ik hoor ook ineens zo duidelijk de nasale stem van Angela Schijf. Nooit geweten dat zij de stem deed.
Wie speelde hij in GoT dan? Ben het ff kwijt
Wow dit had ik nooit zelf gezien!
Wow nou nooit geweten, toepasselijk in dit topic
Dat je een handtekening op je bankpas behoort te zetten omdat hij anders officieel ongeldig is.
Net maar even gedaan voor het eerst in mijn leven?
Dat het op een creditcard moet wist ik wel dus extra stom.
Vraag me wel af waar het voor nodig is, er wordt echt nóóit naar gekeken?
Soms betalen mensen met een creditcard en dan komt er een extra bon uit die ze moeten tekenen en waarbij je hun cc moet checken of het klopt, snap ook echt niet waarom dat is?
Dat is enkel bij de creditcards zonder pincode, dus omdat er anders heel makkelijk fraude gepleegd kan worden door diefstal, moet gecheckt worden of de persoon van de cc ook daadwerkelijk die persoon is.
ING heeft tegenwoordig bankpassen zonder zo’n balkje voor een handtekening. Dus weet niet of het bij elke bank verplicht is.
Ik wilde net zeggen, volgens mij is dit niet meer zo want mijn nieuwe pas van Triodos heeft dit ook niet.