Waar kwam jij pas heel laat achter?

Las net kouderecord, maar ik dacht in mijn hoofd huh nee dat moet koudterecord zijn. Maar dat woord bestaat natuurlijk niet :roll_eyes: maar ik vind kouderecord echt heel kut?

2 likes

… bij deze ben ik er nu pas achter waarom het merk Appelsientje die naam heeft :eek:

5 likes

Dat dat balletje aan een touwtje aan de garagedeur (of elders in de garage) is, om te weten wanneer je moet stoppen met het inrijden van de auto.

5 likes

oh NU begrijp ik waarom de halve nederlandse bevolking de andere helft haat omdat ze marktplaats berichten krijgen die bestaan uit tien losse berichtjes.

hoe krijg je het bedacht dat je de enter de functie van versturen geeft? HOE? HOOOOOEEEEEEE?

heb kennisgemaakt met de marktplaats webinterface.

30 likes

tip: shift enter

1 like

Que? Hoe dan?

Ik zit al op dit forum sinds het bestaat maar ik kom er net pas achter dat er verschillende categorieën zijn??! Ik ging altijd gewoon naar de homepage en dan zag je al die topics door elkaar heen en ik dacht dat dat het gewoon was. Maar niet dus, waaah ik heb ineens zoveel om te lezen.

7 likes

Ik kwam er vandaag achter dat Rusland aan Noord Korea grenst, MIND IS BLOWN

9 likes

Dat is toch om de deur dicht te trekken als je er niet bij kan.

3 likes

Hierop aansluitend: wist je dat Rusland en Amerika eigenlijk ook heel dicht bij elkaar liggen? Het uiterste oostenlijke puntje ligt heel dicht bij Alaska

4 likes

Nee dit wist ik niet :scream: woww mindfuck hahaha

Links is dus Rusland.

12 likes

Toen ik dit op de wereldkaart zag, realiseerde ik mij voor het eerst écht dat de wereld rond is :joy:.

27 likes

Dat FAQ daadwerkelijk een afkorting is. Ik dacht dus heeeeel lang dat het een woord was. Maar wist dus niet wat het betekende en waarom dan allemaal vragen met antwoorden onder dat kopje staan.

Ik dacht vroeger dat het een ‘nettere’ benaming voor wtf was. Dus dat daar al je wtf vragen onder stonden :joy:

31 likes

Ik ken de afkorting wel maar bij zulke berichten denk ik altijd: zeg er dan ook gelijk bij wat je ontdekt hebt :stuck_out_tongue: haha
Komt best vaak voor dat iemand iets ontdekt heeft maar vervolgens niet erbij zet wat dan de ontdekking is :joy:

Frequently asked questions, voor de mensen die t niet weten

2 likes

Oh jaaaaa zo stom. In mijn hoofd had ik het er wel bijgezet. Is anders ook vet irritant.

1 like

Dat een planeetmenger geen vreemde autocorrect is, maar een naam voor een keukenmachine dat o.a. je deeg kneedt.

17 likes

Dat Bryan Adams in Summer of ‘69 niet “Standing on your mothers corpse” maar “Standing on your mothers porch” zingt. Vond het altijd al een vrij lugubere tekst.

47 likes

30 likes

Ik snap nog steeds niet zo goed waarom zoveel huizen in de VS van hout zijn. Vooral met die branden is het toch onlogisch hmm

3 likes