Lijkt me niet handig als er dan druppels van die lepel afvallen
Lekker op je fornuis
Nou lijkt me eerder om de pan op te kunnen hangen⦠dit is toch helemaal niet handig met lekken enzo.
Ik vind dit soort memes steeds meer zoveel onzin worden. āKom, laten we bedenken wat we met product X kunnen doen en dan net doen dat de makers het expres zo bedoeld hebben!11!!1!!ā Daarom geloof ik de helft ook niet meer.
Wat is het dan?
Ik kwam er vorig jaar achter dat naast Bryan Adams er ook een Ryan Adams bestaat die ook een muzikant is die gitaar speelt. Dus ik zag een fimpje en vond Bryan er wel heel warrig uitzien was het die Ryan.
Oh dat wist ik ook niet.
Ik wist ook heel lang niet wat nu POTUS en FLOTUS was. Zag een filmpje van een kindje dat riep I see POTUS en vond dat al zo raar, want ik zag alleen maar Obama
Its all about cost vs usefullness. The chance for a tornado to tear down your house is like winning the lottery, while building a brick house vs wood is significantly more expensive and infact might be too expensive for the family to afford.
Ik vind het sowieso ook heel vreemd hoor, maar moest er aan denken dat ik die vraag wel eens op Reddit had gezien. Zoān oud houten huis is heel pinterest maar mij niet gezien
Oh zie nu dat ik het in het verkeerde topic heb geplaatst Wel interessant!
Guys als jullie ergens achter komen, plaats dan aub wat datgene is??? Anders moeten we alsnog googlen
Zeg er dan even bij wat het is
President Of The United States
First Lady Of The United States
Psstttā¦je bent nooit de enige!
Zelfs in 2018 komen mensen er nog achter dat horeca voor hotel-restaurant-cafe staat.
En dat de kleine doorspoelknop voor de kleine boodschap is!
Dat Jennifer Aniston eigenlijk auditie deed voor de rol van Monica en andersom. Ik weet het, wereldnieuws.
Maar wat zou SCRUTUM dan zijn? Supreme Court Reunifies Unitedā¦
Ik ken alleen scrotum. En dat heeft de president vast wel maar verder staat het los van het witte huis. Ik heb dus weer een hoop geleerd vandaag!
Heb je een link? Ik word nieuwsgierig wat er te vertellen is over de scrotum van de POTUS
āKleiner dan gemiddeld, maar niet superklein met een soort champignonvormige eikel, het was alsof ze een champignon uit Mario neukte, het was de slechtste seks uit haar levenā
Bedankt dat je deed wat ik vroeg. Ik heb alleen nu spijt dat ik het vroeg, de championnetjes van Mario zullen nooit meer hetzelfde zijnš
Dit is zo random want mijn afdekklepje zit niet los