Waar kwam jij pas heel laat achter?

Oh, dit had ik ook! En als je niet zo’n ‘hangertje’ eraan hebt zitten, heb je misschien wel twee inkepingen in de dop zelf. Dan kun je hem dus ‘op’ het deurtje zetten.

2 likes

Hier kwam ik door dit plaatje vandaag achter :no_mouth:

34 likes

Bij mij werkt dit niet :pensive: Bij jou wel?

1 like

Ahh misschien omdat ik een iphone se heb?

Ja bij mij ook wel! Misschien is het sinds die laatste update pas? Heb je die gedaan?

Volgens mij heb je er 3D touch voor nodig!

1 like

Omg zo handig!

1 like

Ik probeer dit nu even
Werkt goed

Ik scrollde een 90’s playlist door en kwam Cotton Eye Joe tegen. Een cowboyliedje dat ik altijd als Capnayo heb verstaan… :cowboy_hat_face:

22 likes

Dit werkt niet alleen als je op de spatiebalk drukt, maar op elke willekeurige plek op je toetsenbord. Iets harder drukken en dan kun je je cursor verplaatsen. Dit bestaat al heel lang :smiley:

5 likes

Wow #lifehack

1 like

Omg, mijn vader zong dit vroeger altijd! Ook als Capnayo, dus ik wist meteen waar je het over hebt terwijl ik dit nummer nog nooit ‘echt’ heb gehoord. Alleen uit de mond van mijn vader dus :joy:

2 likes

Wow omg ik heb het getest en het werkt (natuurlijk anders zou je het niet delen, maar toch ben ik lichtelijk in shock)

1 like

Hahaha dit staat sinds vandaag overal op internet…in een ruiten 8 zit nog een 8 verstopt (in het midden) was mij ook nooit opgevallen

eight-of-diamonds

59 likes

Haha, dat idee had ik er dus ook bij. Het is echt all over the place op het moment, maar echt: hoezo dan?

1 like

Bewijst maar weer hoe stom het overgrote deel van de internetgebruikers is. Ohmygod wat een openbaring!!! Het moet wel expres zijn gedaan!!!

En ja, mij zit het ook hoog.

4 likes

Wow, duurde vet lang voordat ik het zag.

4 likes

Bij mij ook :joy:

2 likes

Dit moet ik echt testen!

12 likes

Werkt wel bij Julia’s pasta bakjes

2 likes