Waar kwam jij pas heel laat achter?

Ik heb ook een SE en bij mij lukt het wel! Lukte sneller toen ik echt midden in een zin ging staan met de cursor, maar ligt dus niet aan je SE

Ik heb het net weer geprobeerd en het lukte opeens wel :raised_hands:t3:

Ik kwam er denk ik pas toen Bij1 werd opgericht achter dat Sylvana Simons en Eva Simons niet dezelfde persoon zijn :woman_shrugging:

6 likes

De antilope is zo leuk hahaha. En de panda heel eng.

1 like

Gelijk gaan googelen hoe een egel klinkt

Conclusie: zo klink ik ook als ik een sprintje heb getrokken voor de trein :joy:

4 likes

Hmmm nee inderdaad? Je kan vast wel iets afleiden uit restanten (een groot dier gaat bijv. nooit een piepstemmetje hebben) maar echt specifiek het geluid bepalen lijkt me lastig.

1 like

Die zwaan klinkt trouwens echt als zo’n toeter voor op je fiets:

9 likes

Bij sommige dieren zijn het ook kauwgeluiden, beetje flauw (konijn, giraf).

1 like

Ja de egel is gewoon een schuif geluid over blaadjes volgens mij?

Dat soep ook zo wordt verpakt.

38 likes

Hoe kun je dit ooit zonder te knoeien openmaken?

1 like

Een leeg zwembad eronder houden. :joy:

12 likes

Dat Lowlands best een hele toepasselijke naam is voor een festival in Nederland. :upside_down_face::upside_down_face::upside_down_face::upside_down_face:bedacht ik me gister :upside_down_face::upside_down_face::upside_down_face::upside_down_face::upside_down_face:

24 likes

image

Het verschil tussen die gast van one direction en de chauffeur uit downton abbey.

6 likes

Ik kom er nu pas achter dat ze op elkaar lijken, haha.

2 likes

In het liedje Try van Nelly Furtado zong ik altijd when you’re Avril Lavinge in plaats van We never will be :flushed:

8 likes

Dat heb ik heel lang gehad met Sonja Silva en sylvana Simons (puur qua naam, wist nooit wie welke was)

1 like

Dat Michelle Obama de stagebegeleider was van Barack toen ze elkaar ontmoetten.

59 likes

Ik draag al zeven jaar lenzen en soms een bril. Nu wilde ik met Black Friday een nieuwe bril bestellen. Ik check even m’n oogmeting om te kijken wat ik precies in moet vullen voor de glazen. Wat blijkt?

Ik draag al zeven jaar lang de verkeerde sterkte in het verkeerde oog. Ik heb blijkbaar rechts -2.75 en links -2.50 en draag het dus altijd al verkeerd om

Lol

56 likes

Mijn vriend en ik hebben hier zo om gelachen. Klinkt echt zo! Mn vriend vroeg net nog: heh maar wat zingt ie dan echt? :joy:

1 like