Ik heb ook een SE en bij mij lukt het wel! Lukte sneller toen ik echt midden in een zin ging staan met de cursor, maar ligt dus niet aan je SE
Ik heb het net weer geprobeerd en het lukte opeens wel
Ik kwam er denk ik pas toen Bij1 werd opgericht achter dat Sylvana Simons en Eva Simons niet dezelfde persoon zijn
De antilope is zo leuk hahaha. En de panda heel eng.
Gelijk gaan googelen hoe een egel klinkt
Conclusie: zo klink ik ook als ik een sprintje heb getrokken voor de trein
Hmmm nee inderdaad? Je kan vast wel iets afleiden uit restanten (een groot dier gaat bijv. nooit een piepstemmetje hebben) maar echt specifiek het geluid bepalen lijkt me lastig.
Bij sommige dieren zijn het ook kauwgeluiden, beetje flauw (konijn, giraf).
Ja de egel is gewoon een schuif geluid over blaadjes volgens mij?
Hoe kun je dit ooit zonder te knoeien openmaken?
Een leeg zwembad eronder houden.
Dat Lowlands best een hele toepasselijke naam is voor een festival in Nederland. bedacht ik me gister
Ik kom er nu pas achter dat ze op elkaar lijken, haha.
In het liedje Try van Nelly Furtado zong ik altijd when you’re Avril Lavinge in plaats van We never will be
Dat heb ik heel lang gehad met Sonja Silva en sylvana Simons (puur qua naam, wist nooit wie welke was)
Dat Michelle Obama de stagebegeleider was van Barack toen ze elkaar ontmoetten.
Ik draag al zeven jaar lenzen en soms een bril. Nu wilde ik met Black Friday een nieuwe bril bestellen. Ik check even m’n oogmeting om te kijken wat ik precies in moet vullen voor de glazen. Wat blijkt?
Ik draag al zeven jaar lang de verkeerde sterkte in het verkeerde oog. Ik heb blijkbaar rechts -2.75 en links -2.50 en draag het dus altijd al verkeerd om
Lol
Mijn vriend en ik hebben hier zo om gelachen. Klinkt echt zo! Mn vriend vroeg net nog: heh maar wat zingt ie dan echt?