Waar kwam jij pas heel laat achter?

Haha, zo mooi. Ik had ook echt geen idee!

Ik hoorde altijd bij wannabe van de Spice Girls. The wine is all around in plaats van and wind it all around

7 likes

Welke stad?

2 likes

Woow ik kom er net pas achter dat Miljuschka Witzenhausen de dochter van Astrid Holleeder is. Heb volgens mij onder een steen geleefd.

9 likes

Dat de donder die je hoort het geluid van bliksem is. Ik dacht dat bliksem geen geluid maakte en dat het gewoon altijd samen was met gerommel in de wolken.

6 likes

Mn vader zei vandaag dat je schildklier in je nek zit ofzo? Ik dacht dat dat ergens na je maag bij de darmopening zat ofzo? Ik dacht dat het iets met vertering te maken had? En hij zei ook dat een milt iets is? Ik dacht dat Milt iets Engels was ofzo?

Ik weet naast hart, longen, lever, maag en darm echt niet wat er allemaal leeft in Mn buik. Best wel freaky ook dat er nu ook gewoon een milt is die iets doet in Mn lichaam

7 likes

Oh en biecht: ik weet echt niet waar al het babyspul in je buik zit en wat daar bij mannen zit? Ik weet dat ik zwanger kan worden dus doe alles veilig, maar heb geen idee waar die gaten allemaal heen leiden.

Echt vreemd heb zo geen besef van een lichaam

8 likes

Niet nieuwsgierig dan? En heb je wel biologie gehad, want daar kwam je toch ook een schildklier, milt, vagina en baarmoeder etc tegen :stuck_out_tongue:

1 like

Ja nou ik heb wel een vagina en dat werkt allemaal Prima nooit klachten gehad etc. maar waar die baarmoedermond nou helemaal heengaat en alles? Waar het maagdenvlies ooit zat??? Ik zie het altijd als een zwart gat naar het oneindige idk

Heb wel bio gehad natuurlijk, maar echt niks qua lichaam onthouden, weet alleen nog dat we inktvis gingen ontleden.

8 likes

Haha ja bedoelde met nieuwsgierig meer van; google je dat dan niet meteen? Ik zou die drang wel hebben denk ik. Soms vind ik het wel gek, dan duw ik op mijn buik ofzo en dan het idee dat daar achter mijn darmen door die por lekker bewegen hahah, gek.

3 likes

Haha ja als ik sla op Mn buik klinkt er soms een echo uit de diepte en dan denk ik wat zit daar? Maar ik leef liever in ontkenning, ben altijd bang dat ik organen ontdek en dan meteen allemaal dingen die er mis kunnen zijn met dat orgaan :see_no_evil:

3 likes

Je kan volgens mij ook tellen hoeveel seconde er tussen de bliksemflits en het daadwerkelijke geluid zit om erachter te komen hoe ver weg het onweer is en of je veilig bent!

3 likes

Ja en als het recht boven je zit is dat fucking eng want dan krijg je alles tegelijk en is de donder keihard.

2 likes

Dubbel biecht: ik doe verpleegkunde en snap nog steeds geen reet van het menselijk lichaam :woman_shrugging:t2: Haatte bio ook intens trouwens.
Vond mijn stage in het ziekenhuis ook veel te ingewikkeld hierdoor, alsof ik leefde in een cryptogram.

(edit: Het was niet zo erg dat ik nooit een idee had wat ik aan het doen was trouwens hoor, haha.)

10 likes

Dat de rugnummers van voetballers te maken hebben met welke plek ze in het veld hebben. Ik dacht altijd dat het random was op volgorde waarin ze het team waren binnen gekomen en er nog een nummer vrij was. :woman_shrugging:

34 likes

HAha daarom moeten zwangere vrouwen vaker plassen!

Wel leuk om het zo in een graphic te zien.

1 like

Haha dit gifje doet me denken aan 4 havo waarin we een (vrije oude) documentaire moesten kijken over zwangerschap en dit dus heel uitgebreid werd laten zien. Dat is het moment geweest waarop ik besloot nooit zwanger te willen worden en dat voel ik nog steeds :woman_shrugging:t2:

1 like

Ik moet je helaas teleustellen dat dit niet altijd op gaat haha. De wisselspelers hebben ook rugnummers, waardoor er altijd meer dan 11 rugnummers zijn (en wel maar 11 posities per team).

1 like

God ik herinner me ineens dat ik bij biologie een film moest kijken van seks en dat het een beeld was van een piemel die klaar kwam in een vagina. Echt hoe dan. Maar ik herinner me het nog levendig. Beetje onnodig grafisch ook.

10 likes

Waarom deden ze dit ons aan???
Wij hebben ook een keer een documentaire moeten kijken van die enge duitse dokter die allemaal dode lichamen plastificeerde en door midden sneed? Wat een trauma’s

3 likes