Waar kwam jij pas heel laat achter?

Wow, ik wist dat dingen verplaatsen Mr dit ziet er best heftig uit :flushed: vooral die blaas!

1 like

Beetje laat, maar ik zong als kind altijd kat na jo, en heb tot mijn 13e gedacht dat jet over katten ging.

4 likes

Ik kreeg als kind wanneer de voorletter van mijn naam er niet was de letter S tijdens Sinterklaas en ik had altijd de associatie ‘Oh, de S van Sint!’ en echt laatst besefte ik dat mijn tweede naam gewoon met een S begint :roll_eyes:

19 likes

Ik ben tijdens mijn bevalling erachter gekomen dat ontsluiting te maken heeft met je baarmoeder mond. En dus niet dat je vagina 10 cm open rekt om meer ruimte te maken voor de baby. Dikke tegenvaller. Voelde me op dat moment ook niet in staat om een kind op te voeden. Maar helaas, ze was al onderweg.

53 likes

HAhah ik visualiseer dit nu echt, dat het van onderen opeens opblaast als een soort ballon. Alleen dan rechthoekig, een kolom hahah.

1 like

Al 2 x bevallen maar dit is ook nieuw voor mij whaha. Ik ga me even zitten schamen😶

5 likes

Hoe rolde jij ze dan? Dat driehoekje van klein naar groot of?

1 like

Ik heb hetzelfde! En bij Nick en Simon gaat 't nooit mis, gek genoeg…

1 like

Dit heeft een even een paint-uitleg nodig want ik vraag me nu af of ik het ook altijd fout doe???

8 likes

Leo Blokhuis is de broer van staatssecretaris Paul Blokhuis🤯

10 likes

Hahaha fijn die paint uitleg. Ik was bang dat ik het ook verkeerd deed, daarom vroeg ik hoe je ze rolde. Maar ik doe het rollen blijkbaar goed.
Alleen nooit geweten dat er een hapje uit moet???

2 likes

Waar dient het sneetje of hapje voor?

1 like

Luchtigheid

1 like

@JanHagel nooooit geweten! Ga het binnekort testen! Thanks :blush:

3 likes

Vrouwen hebben ook een adamsappel, alleen is die kleiner en daardoor meestal van buitenaf niet zichtbaar.

5 likes

whahaha :joy:
Is het wat geworden met die vuilnisman?

9 likes

Bij Ikvrouwvanjou vind ik de namen ook niet kloppen bij de hoofden:

Wie van deze twee heeft een Joycehoofd en wie een Scarlethoofd?

• De blondine (links) heeft een Joycehoofd, de brunette (rechts) een Scarlethoofd
  • De blondine (links) heeft een Scarlethoofd, de brunette (rechts) een Joycehoofd

0 stemmers

Wie is wie

De blondine is Scarlet, de brunette Joyce

3 likes

Haha, ik vind een Scarlet dus echt per definitie donker… Ik moest mezelf echt aanleren dat het bij deze Scarlet niet het geval bleek.

3 likes

Dat je die tube gewoon open kan prikken door de dop om te draaien en daarmee door te steken?
Mind is blown

11 likes

Soms ook met tandpasta!

1 like