Ik heb een vriendin die blijkbaar niet op onze wereld leeft want ze weet zoveel niet. Ze volgt geen nieuws, dus alles met actualiteit is haar onbekend. Ik kan echt zoveel vertellen over dingen wasr zij verbaasd over is, maar ik houd het kort 
Nu was ze een paar weken geleden naar Berlijn en daar vlogde ze. In de vlog liep ze naar een stukje van de muur en zei ze âecht bijzonder dat dit helemaal om Berlijn heen stondâ. Dus ik vroeg of ze wel wist dat de muur niet om Berlijn stond, maar er doorheen. Toen zei ze dat ze dat idd had gezien op de kaart. Dus ik probeerde voorzichtig te vragen of ze daar dan nu pas achterkwam of dat ze dat al wist en daar had ze nooit over nagedacht, dacht dat hij er omheen liep 

Als bonus vroeg ik nog of ze ooit van het ijzeren gordijn had gehoord, waarom ze antwoorde dat het haar wel bekend klonk, maar geen idee wat het precies was.
En dit terwijl ze basisschool juf is en gewoon geschiedenis heeft gehad als eindexamenvak 

.
Iedere vier weken de wereld samengevat bij een kop koffie of thee gratis en voor niets. Sinds Trump aan de macht is hoor ik juist van die persoon meer dan ooit.