Waar kwam jij pas heel laat achter?

Haha, ik vind een Scarlet dus echt per definitie donker… Ik moest mezelf echt aanleren dat het bij deze Scarlet niet het geval bleek.

3 likes

Dat je die tube gewoon open kan prikken door de dop om te draaien en daarmee door te steken?
Mind is blown

11 likes

Soms ook met tandpasta!

1 like

Dit is bij 9 van de 10 tubes het geval volgens mij ! :blush:

12 likes

Deze opmerking in combinatie met je naam :rofl:

19 likes

Hahaha had ik helemaal niet in de gaten… What are the odds :laughing:

1 like

image

Ook met tomatenpuree

1 like

Ik heb nog nooit tomatenpuree uit een tube gehad. Waar ik achter kom: dat dat bestaat. Is dat handig? Je gebruikt die hele tube toch in één keer toch? Of is dit ook gewoon veredelde ketchup ofzo?

10 likes

Ohh wist niet dat dit bestond. Soms heb je inderdaad maar een lepeltje nodig en is zo’n blikje net te veel.
Passata is inderdaad dunner, maar ik vind het ook altijd verwarrend als er in een recept ‘tomatensaus’ ofzo staat. Zoveel keuze!

2 likes

Ja zoals @Matilda eigenlijk al zegt. Gewoon geconcentreerder! Maar met wat tomaten erbij al een lekkere saus. Ofwel in soepen / sauzen gebruiken om het dikker te maken.
Wel zuur, dus eerst altijd ‘uitbakken’.
Ken wel mensen die met alleen dat de saus maken. Denk dan wel met veel water

1 like

Je kunt tegen het zure ook een cupje koffiemelk door de tomatenpuree mengen!

2 likes

Ja Jezus hier kwam ik ook eergisteren achter.

2 likes

Mijn hemel ik kom hier nu achter ja

2 likes

33 likes

Ik heb dit 30 seconden bloedserieus geluisterd hahahaha

5 likes

Ja helaas kan je dat niet doen als je met andere mensen/huisgenoten op 1 adres woont zag ik. Had wel kunnen aanvinken dat ik alleen met mn gezin oid woon maar weet niet of ze daarachter kunnen komen :tongue:

1 like

Heb het maar gegoogled, haha.

4 likes

Dit is briljant!! Ik moet echt omlopen voor mijn brievenbus, waardoor ik in de praktijk iets te weinig check. Omg, dit gaat mijn leven zoveel beter maken!

3 likes

Ja ik heb het ook gelijk geïnstalleerd! Wow, bijzonder wel, paar jaar geleden zat ik nog bij de post handmatig al die briefjes te sorteren, nu komen ze met een foto in je app.

2 likes

Ja, ik ben hier echt bovenmatig enthousiast over haha. Dit zijn wel weer the perks van de technologische vooruitgang.