Waar kwam jij pas heel laat achter?

Ah dit had ik eens bij aardrijkskunde gehad. Je hebt ook Dinkies (Double Income No Kids).

13 likes

Wasda?

Young Urban Creative

1 like

Yuc :face_vomiting:

32 likes

Laten we het dan alvast in de titel zetten!

Ik kwam er ook laatst pas achter, wist niet dat het een afkorting was!

1 like

En yeps! Young Ethnic Professionals.

Zijn wij dan de Yeffs? Young Epic FF’ers?

53 likes

Dat de diagnose hysterie komt van het Griekse woord voor baarmoeder, hystera. Hippocrates beschreef hysterie als ‘de onregelmatige bloedstroom bij vrouwen van de baarmoeder naar de hersenen’ en in de Middeleeuwen dacht men dat bij hysterie de baarmoeder rondzwerft in het lichaam op zoek naar een kind. :confused:

32 likes

move over rammelende eierstokken

12 likes

Haha ja, als je echt het drankje martini wil kun je beter vragen om een witte of een rode martini. Dan zit je altijd goed!
Als je enkel martini zegt heb je dus ook kans op de cocktail van gin en vermout! (Kan inderdaad ook met wodka in plaats van gin!)

1 like

Hahah ja

‘En, heb jij al rammelende eierstokken?’
‘Oh nee ik heb gewoon een baarmoeder die rondzweeft in m’n lichaam op zoek naar een kind’

:thumbsup:

33 likes

Bijzonder dat ze er niet achter zijn gekomen dat die hysterie wel erg regelmatig is

1 like

Dat rijdende rechter John Reid een van de bedenkers van Fokke en Sukke is. Blijkbaar kennen veel mensen hem daar juist van :sweat_smile:

13 likes

Ik zat net De slimste mens te kijken en het ging over zonsverduisteringen. Ik mompelde apocalypse.
Bijna Zoeva
 Bíjna

10 likes

Dat we Engels, Duits en Frans leren op school omdat het onze drie directe buurlanden zijn. Niet omdat ik dacht dat het ‘3 wereldtalen’ waren :woman_facepalming:

16 likes

Zo sprak ik het uit

1 like

Dat de man Philip Freriks heet in plaats van Frederiks.

9 likes

Niet extreem laat maar dat de Amerikaanse Sesamstraat een nieuw personage heeft, een meisje met autisme!

19 likes

Ik ontdek net 1 minuut geleden dat ze in de coca cola kerstreclame ‘holidays are coming’ zingen aan het begin. Het is dat het onder in beeld stond, anders had ik het nog niet verstaan

1 like

I feel you! Ik word nog steeds elk jaar gepest met mijn fonetische versie hiervan wat niet echt in woorden was te vangen. Iets als halleyayholley :joy:

8 likes