Ah dit had ik eens bij aardrijkskunde gehad. Je hebt ook Dinkies (Double Income No Kids).
Wasda?
Young Urban Creative
Yuc
Laten we het dan alvast in de titel zetten!
Ik kwam er ook laatst pas achter, wist niet dat het een afkorting was!
En yeps! Young Ethnic Professionals.
Dat de diagnose hysterie komt van het Griekse woord voor baarmoeder, hystera. Hippocrates beschreef hysterie als âde onregelmatige bloedstroom bij vrouwen van de baarmoeder naar de hersenenâ en in de Middeleeuwen dacht men dat bij hysterie de baarmoeder rondzwerft in het lichaam op zoek naar een kind.
move over rammelende eierstokken
Haha ja, als je echt het drankje martini wil kun je beter vragen om een witte of een rode martini. Dan zit je altijd goed!
Als je enkel martini zegt heb je dus ook kans op de cocktail van gin en vermout! (Kan inderdaad ook met wodka in plaats van gin!)
Hahah ja
âEn, heb jij al rammelende eierstokken?â
âOh nee ik heb gewoon een baarmoeder die rondzweeft in mân lichaam op zoek naar een kindâ
Bijzonder dat ze er niet achter zijn gekomen dat die hysterie wel erg regelmatig is
Dat rijdende rechter John Reid een van de bedenkers van Fokke en Sukke is. Blijkbaar kennen veel mensen hem daar juist van
Ik zat net De slimste mens te kijken en het ging over zonsverduisteringen. Ik mompelde apocalypse.
Bijna Zoeva⊠BĂjna
Dat we Engels, Duits en Frans leren op school omdat het onze drie directe buurlanden zijn. Niet omdat ik dacht dat het â3 wereldtalenâ waren
Zo sprak ik het uitâŠ
Dat de man Philip Freriks heet in plaats van Frederiks.
Niet extreem laat maar dat de Amerikaanse Sesamstraat een nieuw personage heeft, een meisje met autisme!
Ik ontdek net 1 minuut geleden dat ze in de coca cola kerstreclame âholidays are comingâ zingen aan het begin. Het is dat het onder in beeld stond, anders had ik het nog niet verstaan
I feel you! Ik word nog steeds elk jaar gepest met mijn fonetische versie hiervan wat niet echt in woorden was te vangen. Iets als halleyayholley