Waar kwam jij pas heel laat achter?

huh hahaha :joy: je dacht dat die erin ging en erin bleef tot de man klaar kwam? of hoe moet ik dit voor me zien hahaha

1 like

Hahaha hóé dan?! Wel heel mooi dat je blijkbaar zo onschuldig was dat je dit niet wist.

2 likes

Hahaha hoe awkward als dit echt zo is. Dat je daar gewoon stil ligt allebei, wachtend op een orgasme.

53 likes

Ik kwam er vorig jaar pas achter dat je je oude maandverband op hoort te rollen in de verpakking van je nieuwe maandverband en niet in wcpapier. Ze zijn er ook voor gemaakt en het staat er ook op, maar het was me toen nog nooit opgevallen.

5 likes

Dat bij een kippenei, je niet gewoon een onbevrucht ei hebt OF een kuikentje in het ei.
Maar dat het eigeel en eiwit de voeding is voor de bevruchte cel/kuiken. Dus dat die precies die voeding kan gebruiken tot het volgroeid is en het ei dan openbarst, en dat dat eigenlijk heel mooi gemaakt is zo ‘zelfvoorzienend’. Nooit zo diep over nagedacht.

17 likes

Hahaha dit dus! Mijn moeder was dat aan het zingen en ik vroeg echt heel droog “zingen ze dit?” vond het altijd maar klinken als een soort van spreuk ofzo, had er nooit verder aandacht aan besteed

69 likes

Als je zwanger bent heb je de eerste weken ook een dooierzakje voor de vrucht, waar dan de voeding uit gehaald wordt. Later wordt pas de placenta ontwikkeld.

2 likes

Haha, maar had je het dan ook nooit op tv gezien?

Als kind heb ik dit namelijk wel heel lang gedacht en toen snapte ik ook nooit waarom die mensen op tv steeds op en neer gingen bewegen :upside_down_face:

2 likes

Dat je cowboy uitsprak als ‘kauwboi’, niet als ‘koiboi’. Spreek het af en toe nog steeds uit als koiboi :’)

10 likes

Dat BP niet voor benzine pomp staat. :joy:

23 likes

Ik las BP en benzinepomp en dacht: wow waarom wist ik dit niet? En toen las ik goed dat het ook niet zo was :grimacing:

7 likes

Ik zag het opeens als ondertiteling in de reclame staan, anders had ik het nu nog niet geweten. Zei tegen mn vriend huhhhh zingen ze dat??? En hij wist dat natuurlijk allang :see_no_evil:

1 like

:nauseated_face:

6 likes

:nauseated_face::nauseated_face:

3 likes

Omg dat onderste lijkt op gaatjes aaah ik word helemaal gek dit is echt een trigger voor trypofobie :sob:

Help me zit serieus met rechtopstaande nekharen helemaal gek te worden. Ben ik de enige die het ziet?

2 likes

Ahww wat lief en goed! Love Sesamstraat.

1 like

Jup… Net als ‘waaide’ - ‘woei’. Volgens mij verdwijnen in de loop der tijd al die onregelmatige werkwoorden. Jammer vind ik dat!

2 likes

Ohja?! Nooit geweten. Maar ik ben ook altijd in de war met beslist en besloten.

2 likes

Ja, en papa Johnny sr.

2 likes