Waar kwam jij pas heel laat achter?

Ik zag dit vandaag via twitter (ik heb tentamens en dan is twitter opeens interessant) en mind = blown

14 likes

Huh, echt nooit geweten! Maar dit zal toch niet elk peper en zoutstelletje hebben? :thinking:

dat humberto een (vermeende) affaire had met dionne stax. hoorde dit vorige week voor het eerst

4 likes

ik zag deze afgelopen weekend en ging die avond uit eten dus gelijk in de praktijk getest, en in dit restaurant was het niet zo! had t ook nog nooit eerder gezien dus geloofde er ook niet echt in haha

1 like

Ik heb dit thuis bij diverse potjes geprobeerd (alle kruidenpotjes hadden het) en het werkt niet :smiley:

2 likes

Ik besefte me opeens dat mansplaining niet zomaar uit het niks is ontstaan, of eventueel van complaining komt, maar van explaining en dan gedaan door een (betweterige) man. Ik wist wel wat het inhield natuurlijk, maar had de -plaining- niet helemaal in de gaten.:roll_eyes::see_no_evil:

1 like

Zonde dat je dat niet even aan een man hebt gevraagd!

31 likes

Hahah nou heb dit fenomeen wel eens besproken met een vent en dan komt natuurlijk het onvermijdelijke ā€˜mansplaining bestaat niet blablabla’ eruit :’)

3 likes

Dat Kim Kardashian de stagiaire van Paris Hilton was :hushed:

25 likes

Lees net de discussie van vorige week over plastische chirurgie in het ā€˜impopulaire meningen’ forum en zie iemand zeggen dat ze even gaat kijken naar voor en na foto’s van behandelingen van traangootjes.
Goed idee! Dat was het moment dat ik erachter kwam dat je traangootjes niet die kleine friemels in de hoek van je oog zijn (waar je de slaap uit je ogen wrijft 's morgens). Vroeg me altijd al af wat je daar nou aan kon sleutelen.
Voel mijn iq met een aantal punten dalen…

8 likes

Jij bedoelt, denk ik, de traanbuis (of tenminste, het stukje ervan dat je kan zien)? Klinkt best gelijkaardig, ik moest het ook opzoeken toen ik voor het eerst over traangoten las :stuck_out_tongue:.

Dat in ā€˜Under Pressure’ van Queen en David Bowie de lyric is: ā€˜Keep coming up with love but it’s all slash and torn’, terwijl ik altijd dacht dat Bowie zong ā€˜it’s a slash guitar.’
Vroeg me altijd af wat die vent van Guns ā€˜n Roses in dat nummer deed.

9 likes

Ja dat😁

Ik dacht als kind dat dit over de inhoud ging hahah. Dus als er op een tube tandpasta 12m stond, er dan 12 meter tandpasta in zou zitten als je hem leeg zou knijpenšŸ˜…

54 likes

Ach, als sleutelen aan je traanbuis nog geen ding is, komt het gauw genoeg ook :stuck_out_tongue: Wedden dat mijn traanbuis niet voldoet aan het schoonheidsideaal?

3 likes

Ik las Craig David en was zo verbaasd/enthousiast dat hij dit nummer met Queen had gemaakt. Toen ik David Bowie las werd het wel logischer :stuck_out_tongue:

1 like

(https://www.forumfeminarum.nl/uploads/default/original/3X/e/e/ee673cf681dc9348e0c538a6bb2c02b164d321b7.jpeg)
[/quote]

Thanks too @Evenveel die dit deelde in het fancy kid topic. Kon het niet via daar delen naar hier.

Dat dit mouwophouders zijn. Dacht armbanden en deed altijd zeer omdat mijn armharen dan tussen kwamen te zitten. Mijn moeder had ze vroeger in zo’n la liggen. :see_no_evil:

16 likes

Oke ik moet binnenkort even met de bus denk ik want ik wist dit na 30 jaar nog niet? haha

1 like

Verschilt volgens mij wel per bus en per vervoerder. Ik reis vaak met Arriva en er is eigenlijk maar ƩƩn ā€˜soort’ bus die dat heeft.

Kunnen mensen daar bij? Ik ben zelf vrij klein maar kan me alsnog niet voorstellen dat iedereen makkelijk het plafond kan aanraken