Waar kwam jij pas heel laat achter?

Wow! Ik heb ook even hard uitgeademt met mijn hand ervoor en blijkbaar adem ik door mn rechterneusgat uit haha. Dacht altijd dat je beide gebruikte.

Ik ben nu al een paar minuten aan het uitademen op mijn hand, maar ik voel geen verschil in neusgaten?? Ben ik nu een rariteit?

6 likes

Volgens mij ik ook. In stop ermee, krijg bijna hyperventilatie door al dat harde geforceerde ademen.

11 likes

Dit had ik ook! Maar als je een vinger voor je neusgat houd (bv eerst rechts dan blazen en daarna links) dan kan je specifiek voelen dat er wel verschil is haha.

Goed dat ik dit lees, ik zat er serieus aan te denken om een afspraak bij de huisarts te maken omdat vaak maar één neusgat het doet😁

9 likes

Ik houd trouwens altijd een neusgat dicht om te checken met welke ik het beste adem

1 like

Ik heb dit dus gedaan, maar toen zei hij dat het wellicht door een allergie kwam. Uit de test kwam verder ook niks :sweat_smile:
Maar mijn neus zit vrijwel altijd aan dezelfde kant verstopt dus misschien toch een ander geval.

1 like

In bushokjes staat altijd de dienstregeling voor op zon- en feestdagen. Dus ik dacht vroeger altijd dat :sunny:-dagen bedoelde waarop de zon heel veel scheen. In de zomer enz dus want dan wilden toch minder mensen met de bus dan normaal, super logisch.

41 likes

Ik besefte me laatst pas, toen ik werd gefilmd door een lang persoon, dat mensen van andere lengtes dingen vanuit een heel andere hoek bekijken.

24 likes

Ja! Dat besef kwam bij mij ook later. Ik dacht dat mijn onderkin meeviel maar nee, iedereen kijkt tegen mij op (omdat ik lang ben) dus die zien mijn onderkin wel😂

1 like

Ik heb allemaal lange vriendinnen, zo benieuwd nu hoe die mij zien!

Ik had voor de verandering de hoop dat Shakira in ieder geval geen liedjes kopieerde

6 likes

O ik word hier echt een beetje blij van, ik vind het een hele relaxte versie (/origineel?)

1 like

Ik heb nooit gedacht dat Shakira hier zelf mee gekomen was? Ze heeft het alleen gezongen voor fifa, lijkt me sterk dat zij haar eigen liedje mocht schrijven voor zo’n groot evenement. Alleen maar leuk dat het een Kameroens lied is.

6 likes

Dat Aaliyah was getrouwd met R Kelly :open_mouth: Ik leer zo veel van dit forum

8 likes

Nouja ik ben dus zo’n naïef ei wat dacht dat ze dat wel zelf had geschreven haha

1 like

Wauw dat wist ik ook niet! Ben nu aan het Wikipedia-en (is dit een werkwoord? :innocent:) en lees dat ze 15 (!) was toen ze trouwde!

1 like

Wow nog steeds exact 50%

Sorry… ik heb er net 51% van gemaakt!

Omg… Kom er net achter dat die meiden van de Ketchupsong het liedje grotendeels in het Engels zingen! Ik kon ze nooit verstaan en dacht dat het allemaal Spaans was :sweat_smile:

13 likes