Was dat niet @Karl_Lagerfeld?
Zou ook heel goed kunnen dat mijn moeder gewoon borden heeft met spelfouten
Dat het verfomfaaid is en niet verfromfraaid.
Wat dacht jij?
- Verfromfraaid
- Verfomfaaid
0 stemmers
Today I learned
Ik dacht heel lang dat het minimeter was in plaats van millimeter. Heb het wel geleerd toen ik heel hard door mijn vriendinnen ben uitgelachen toen we iets aan het opmeten waren hahaha.
Ik ken dit woord sowieso niet #biecht
Ik dacht verfomfraaid, combinatie dus hahaha
Ik woon in ItaliĆ«, spreek echt wel goed Italiaans maar krijg formaggio gewoon mān strot niet uit. Blijft voor altijd fromaggi en waarschijnlijk blijven ze er hier ook altijd om lachen haha
omg ja
Haha ik doe mān uiterste best om dat er nu in te zien maar het lukt echt niet. Wat zag je dan precies?
Ja!! Haha ik was laatst echt in shock toen ik opeens zag dat het een wc-rol was en niet het hoofdje van zoiets:
@Pantalones jaaa ik zie het eindelijk (plaatje van @NoyraSoturi hielp heel erg)! Maar de wc-rolhouder blijft een beetje een raar los ding haha
Heb geen idee, zag gister de ondertiteling op YouTube en het klopte met wat ze zongen⦠Maar het was echt heul slecht Engels
Bedankt voor de opheldering, ik zag echt alleen maar een Charmander haha
Hahaha shit iedereen zag mij dus als Charmander Ʃn 80% dacht (en denkt wrs nog steeds) dat ik brie-zeis heet haha (het is brie-zee-jis! HOOR!).
Briseis (BriseĆÆs in het Nederlands) was de vrouw die Achilles meenam als oorlogsbuit tijdens de Trojaanse oorlog en tot zijn favo (seks)slaaf maakte.
Ik kwam er van de week achter dat de maan niet draait om zijn eigen as (toch?). We zien blijkbaar altijd dezelfde kant. Er was ineens een artikel in de krant dat de Chinezen op de achterkant zijn geland.
Haha ja tot agamemnon haar afpakte en toen ging hij zitten mokken en wilde hij niet meer meedoen. Mannen.
Nu snap je ook het wc-papier hĆØ
Dat bv. schapen een gekleurde vlek aan de achterkant hebben omdat ze gedekt zijn. Het mannetje heeft een soort krijt op zān buik die kleur afgeeft als ie op het vrouwtje heeft gezeten.
Ik had tot een paar jaar geleden echt geen ideeā¦
Ik moest hier aan denken omdat we net in de auto zaten en langs schapen reden en mijn man zei āKijk die schapen hebben allemaal seks gehadā.
Is altijd leuk als je langs een wei komt waar de schaapjes gekleurde vlekken hebben op andere plekken, dan is de ram wat creatiever geweest