Ik heb dit geleerd door Jochem Meijer
Ze zingen soms een mix van Engels en Spaans en noemen dit Spanglish Waarom ik dit weet? Ik heb de single nog. #noshame
Deze! Die heb ik hier ook gebruikt in het begin geloof ik… of in ieder geval iets soortgelijks.
Die wc-rol is trouwens voorbijgekomen in WJEKW en ik heb hem meer als een soort grapje als foto genomen, haha.
Ik ben er zojuist achter gekomen dat m’n moeilijk open te maken pistachenootjes gemakkelijk te openen zijn met de schil van een opengemaakte pistachenoot.
Dat er een DM topic is
OK staat voor ‘Oll korrekt’ (all correct). In 1830 in Boston vond de jonge intelligentsia in Boston het grappig om woorden foute afkortingen te geven. OW voor oll wright is nog zo’n voorbeeld, maar OK is harder blijven hangen.
woooooooooowwwww
Ik heb echt duizend van die dingen verorberd zonder dat te weten! Ik ben echt verbaast gewoon
Dat wereld-delen niet gescheiden zijn door zeeën en oceanen en je dus in principe met de auto naar Japan (edit: ik bedoel China) zou kunnen.
Mind is blown.
Shitzooi. Ik bedoelde China. Haal die 2 altijd door elkaar. Ik kan deze posts beter verplaatsen naar het OMG -topic
Dat het niet Toys ar rus is wat ik altijd verkeerd heb verstaan/gelezen. Maar dus Toys r us.
Ik dacht vroeger dat het toys en rus was
Ik zag dit laatst ook en zag een schaap met meerdere kleuren vlekken en een ander had helemaal niks. Vond het zo zielig voor het schaapje die helemaal alleen over was gebleven en niet gedekt was
Had het van een filmpje van Vox waarin ze het effectief naar voor schoven als het origineverhaal. Oxford Dictionaries zegt dat dit het ‘more likely’ verhaal is, en dat de theorie dat het komt van het West-Afrikaans de enige theorie is die daarnaast ‘a degree of plausability’ heeft. Andere theorieën doen zij af als fout!
Edit, het filmpje:
Hahaha. Dat was duidelijk het zwarte schaap
Floortje Dessing is voor 3 op Reis volgens mij wel eens van Amsterdam naar China gereden met een auto!
Klinkt interessant
Dit snap ik, geloof ik, niet.
Is dat, dat je wegrijdt als vrouw en aankomt als man?
Ik vind het al cool dat mijn opa in de 19e eeuw is geboren en ik in de 21e leef.
Dat boom boom boom boom van de Venga Boys op dezelfde melodie is als Lay all your love on me van ABBA.