Ja dit is echt een grappig verhaal eigenlijk hè! Ik heb dit een keer opgezocht omdat ik ruzie kreeg met iemand die het asociaal vond dat ik ‘OK’ en niet ‘oké’ typte, omdat OK volgens hem nergens een afkorting voor was
Ik heb dit nu echt afgewisseld afgespeeld, maar ik hoor het niet haha. Is dit mijn gebrek aan muzikale kennis?
Ik hoor het ook niet
@crazyvibes @anon44972210
Het is niet het hele liedje, maar een stukje gesampled (wel een korter stukje dan ik dacht).
Lay all your love on me (vanaf 0.35)
I wasn’t jealous before we met
Now every woman I see is a potential threat
Boom boom boom boom (vanaf 0.39)
If you’re alone and you need a friend
Someone to make you forget your problems
Oh ja, wow! Ik vind dat nummer van ABBA echt fantastisch haha
Dat Fendi en Fenty twee verschillende merken zijn. Ik vond het al zo leuk voor Rihanna dat haar tassen vaak worden gekocht. Maar ik begreep tegelijkertijd niet waarom de fashionista’s zo dol waren op een merk van een artiest, ik dacht namelijk dat dat eerder een no-go was, net als justin biebers parfum oid.
Duncan Lauwrence
Dat je alvast kunt zien wat je ongeveer terugkrijgt van de belasting of moet betalen als je een voorlopige aanslag invult op belastingdienst.nl zonder dat je die daadwerkelijk verzendt.
“Vul de aanvraag voor de voorlopige aanslag in om erachter te komen hoeveel belasting en premies je moet betalen in jouw situatie. Als je de berekening voor dit jaar af hebt, kun je er voor kiezen of je de aanvraag voor een voorlopige aanslag wel of niet wilt indienen. In dat opzicht is de berekening toch nog vrijblijvend.” (Bron: consumentenbond.nl)
Dat het Vero Moda is, ik zei altijd Vera Mode
Ik ken iemand die zei: vera’s mode
Dus het kan nog erger.
Haha dat is een nog grotere verbastering. Ik moest echt oefenen, maar nu hoor ik er weer helemaal bij
Dat ze bij het maken van zitbanken ook rekening houden met de afmetingen van deuren. Vandaar standaard maten, zodat ze door de deur passen.
How did you fix this?
Omg ik krijg hier gelijk stress van…
Heel veel succes straks, ik ga voor je duimen dat het lukt!
Ik dacht altijd dat het was
party hard, say do you remember
party hard, dancing in September
Maar volgens Google is het gewoon ba de ya of een ander soort gemompel.
Semi lang off topic verhaal
Oh no! Ik hoop dat het lukt!
Even voor positieve draai, mijn vader heeft ooit mijn bsn nr verkeerd ingetypt, hij dacht dat de nul een O was of andersom. Toen hebben we het ook net voor de vlucht moeten doen en we kregen meteen een goedkeuring.
Overigens is dit elke keer zo geweest bij een aanvraag, dus ik hoop bij jou ook!!
Nog even een tip: soms krijg je geen mail maar moet je zelf de website checken.
Heb je het trouwens over een esta? Want wij hebben toen wel een normale aanvraag kunnen doen, geen nood. Zo niet vergeet dan mijn verhaal hierboven
Ow echt?! Ik heb dáár nooit over nagedacht.
Zat pas wel aan de aarde te denken, want wisten ze dan ook pas toen ze in de ruimte zaten dat de aarde niet plat was?
Nee, dat konden mensen al een paar honderd jaar voor Christus beredeneren.
Nee, dat is een fabel (https://www.quest.nl/artikel/pas-sinds-columbus-weten-we-dat-de-aarde-rond-is-fabeltjeskrant). In de oudheid kon men al beredeneren dat de aarde rond is. Helaas raakten we veel kennis en vaardigheid weer kwijt na de oudheid (blame de kerk) en dacht men dat Columbus de aarde af zou varen. Hij wist zelf wel dat de aarde rond was, maar wist alleen niet dat Amerika tussen Europa en Azië in lag.
Zoals hij het warm water ook heeft uitgevonden?