Haha dit had ik met een vriendin uit Barcelona. Heb maanden gedacht dat haar autocorrectie verkeerd stond
Wij hadden een pastoor die uit Zuid-Amerika kwam. Hij sprak altijd over: de geilige geest.
Heb me toch een paar keer met omhooggetrokken wenkbrauwen gezeten.
kkkkkkkkkkkkkk
Ik heb dus al 3jr ofzo een sportbroek die ik regelmatig (1x pw of 1x per 2wk) draag en ik kom er net pas achter hoe de touwtjes zitten
Ik weet dat het in het Portugees, Japans en Koreaans “hahahaha” betekent, maar dan blijkbaar ook nog in andere talen?
In Thailand typen ze 55555555, snapte ik ook niks van eerst
In China/Mandarijn betekent 5555 juist huilen.
Nooit over nagedacht: dat kruiswoordraadsels en soortgelijke woordpuzzels niet goed werken in bepaalde talen, en dat het dus eigenlijk heel logisch is dat dingen als kakuro, sudoku en het nonogram uit Japan komen.
Ik moest echt gênant hard lachen hierom.
Nouja heel laat achter komen ook weer niet maar vond dit wel het juiste topic hierover.
Ik ben dus altijd iemand geweest die zich noooooit ziek meldde op t werk of studie (afgelopen jaren maar 1 max 2 x voorgekomen denk ik). Ook zo iemand die zich ergerde aan collega’s of klasgenoten die om de haverklap ziek thuis bleven. Soms heb ik nog steeds wel zoiets van “Omg, sommige mensen zijn echt niets gewend, kom op, beetje ruggengraat he”
Maar door jullie/t forum echt echt echt ingezien dat mijn gedachtegang gewoon echt niet oké is/was. Heb me in die tijd nog niet ziek gemeld omdat ik ook gewoon niet ziek ben geweest maar door al die discussies heb ik echt een eye opener gehad voor een volgende keer als dat wel zo is. Minder streng voor mezelf en anderen. Alsof niemand, of het werk, niet zonder mij kan zeg??
En in veel gevallen bij zieke collega’s om mij heen heb ik meer begrip en daardoor dus minder (onbenullige) irritatie… oké buiten die uitzonderlijke gevallen dan. Ben me veel bewuster geworden van onze gezondheid, die gaat boven alles.
Serieus, thanks for that jongens ik vind het namelijk een behoorlijke les
Ik zou inderdaad uitkijken met het verzenden. Ze hadden bij mij een fout gemaakt waardoor ik 700 teveel kreeg. Gelukkig dacht ik zelf ook al dat het wat veel was en heb ik het opzij gezet, maar zou extra zuur zijn als ik het al had uitgegeven.
Ik volg ze beiden niet maar lees veel over ze op dit forum en kom er net achter dat Jamie Li en Jiami twee verschillende personen zijn. Ik was echt even in de war
Dat het nummer touch me here van total touch gezongen wordt door Trijntje Oosterhuis. Ik vond die vrouw op de albumhoes al zo op haar lijken maar nooit de link gelegd dat total touch een NL band is
Aanvullend daarop: er is dus een soort disco plaat die een zelfde soort uithaal door een vrouwenstem heeft en die zoek ik nu.
Ik weet niet waarom ik het denk maar kan het zijn dat je ‘Show me love’ bedoelt?
Haha ja dat is ‘m!
Omg! Ik kan gedachten lezen!
Ik kom er nu net achter dat het liedje Walking in Memphis van Cher is. Ik dacht altijd dat het door een man werd gezongen.
Haha dit had ik bij Believe!
Er is ook een best bekende versie die echt door een man wordt gezongen!
Marc Cohn heet hij
edit: dat is dus kennelijk het origineel, die van Cher is een cover