Waar kwam jij pas heel laat achter?

Dit heb ik ook NOOIT begrepen. Vooral dat iemand een fles heeft verzonnen die op 2 plekken open kan en zo dus de kans VERDUBBELT dat hij open gaat in je tas :smiley:

6 likes

Vandaag is hij open gegaan in mijn tas :tired_face: dop zat er niet goed op.

Ik heb een hekel aan die flessen, ik had er twee en er zijn in allebei schimmel gekomen. Terwijl ik ze na elke dag waste.

4 likes

Deed je er ook weleens iets anders dan water in? Ik gebruik nu m’n dopper heel graag maar ben idd wel bang dat ik hem een keer helemaal beschimmeld ga aantreffen haha

Dat The Statue of Liberty vet klein is, kleiner dan de Dom in Utrecht! My life has been a lie.

6 likes

Dat ā€œelbow greaseā€ zware fysieke activiteit betekent en niet een speciaal soort zalf voor m’n extreem droge ellebogen (wat ik dus dacht).

2 likes

alleen water :frowning:

Liet je ze uitdrogen zonder dop er op? Ik heb de mijne al 2 jaar zonder schimmel en dat wil ik graag zo houden haha

Ik kwam er pas laat achter dat dure dag- en nachtcreme wel degelijk veel zin heeft. Mijn huid ziet er eigenlijk veel egaler uit en is niet meer zo droog.

4 likes

Wel gedaan, ik weet niet wat ik precies deed om ze te verpesten. Heb nu een chilly die vind ik veel fijner, die houdt het tenminste koud

Ik was helemaal verbaasd, misschien wel nog meer toen ik me bedacht dat ik de statue heb gezien en het eigenlijk al kon weten haha

Hahaha oh nee!! Dat is nog zoiets: wil je dat bekertje gebruiken, dan kan dat ding maar half vol…

@kringel oh fuck :’)

@QueenOfEngland ja dat is ook niet top. Maar deze kunnen wel in de afwasmachine! Super chill (als je die hebt). Ik moet dadelijk weer met de mijne op pad. Wordt er nu al nerveus van.

Oh wat kut. Ik laat me ook elke keer een zak vol testers geven en elke keer ben ik weer zwaar teleurgesteld en rood :expressionless: gebruik nu zelf Naiƫf, dat vind ik echt geweldig!

1 like

Dat bekertje zit over de fles heen, tot bovenaan bijna

5 likes

Oja Wow :grin: nou zit dus blijkbaar nog steeds in het goede topic haha

Het ā€˜knipprogramma’ op Windows computers. Och wat heeft dat m’n leven makkelijker gemaakt sinds ik dat heb ontdekt. Geen gekloot meer met paint.

17 likes

Wat :flushed::exploding_head:

5 likes

Haha same here. Ken het nu enkele maanden en word er iedere keer zo blij van als ik het kan gebruiken.

1 like

Zo voelde ik me ook! De dom is 112 meter en Liberty 46 meter, met vlamding 93…

2 likes

Ik gebruik van Kiehl’s de serum en facial deep moisture balm. Is wel echt een hele vette creme, maar mijn huid heeft dat nodig.

3 likes