Waar kwam jij pas heel laat achter?

Dat wist ik niet, wel gek was dat ik tijdens mijn zwangerschap white musk van tbs ineens vond stinken dus helemaal niet meer droeg!

Haha ja dit vond ik ook zo gek toen ik erachter
Kwam waar Amber (m’n favo geur) vandaan kwam voorheen: uit het darmstelsel van de potvis :whale: jammieee

edit: oeps spuit 11

2 likes

Zo leuk als je zo heet en je klasgenoten achter de oorsprong komen :sob:

5 likes

In deze categorie heb ik er ook nog wel 1 ja. Ik kom uit west friesland en wij zeggen altijd ‘ik ga te werk’. Toen ik 28 was kreeg ik iets met mn vriend en die zei ‘ik ga naar werk’ en ik dacht wtf zeg jij nou? Te werk bleek dus dialect te zijn

11 likes

Hahahaha ja en “ik ga te bed denk”

5 likes

Oh dat is ook een goeie ja, misschien doordat het een beetje klinkt als marmot (een bergmarmot?!)

Marmot

20 likes

Schattige dikkertjes zijn het toch :heart:

3 likes

Noem je me nou dik???

40 likes

Hahaha sorry, gespierd en in vorm met een lekker laagje voor de winter, zo beter?

2 likes
Haha ja dat is beter

image

33 likes

Ook een mooie ja :joy:

Ik kende Rundfunk eigenlijk alleen van zo’n filmpje van de Duitse leraar. Vond ik opzich wel funny maar niet heel bijzonder ofzo. Maar ik vind de rest dus wel heel grappig ben ik afgelopen week achter gekomen. Met Marietje en Amrani, dat konijn Koekie, hoe extreem slecht Tim is in Engels etc. Zo’n witte roodharige acteur die ineens als “Afrikaan” door het leven gaat etc. Zo droog en grappig. :rofl: Had ik eerder moeten ontdekken

9 likes

Goede vraag opzich :smiley:

Oh wauw. Ik heb hem ff gegoogled en indd. Deze rol doet charme niet echt veel eer aan

1 like

Oh really
 haha ik had ook Grandé (granday) in mijn hoofd.

3 likes

Ik dacht dus dat Karl Lagerfeld van Dior was
?

3 likes

Ik vind waterkonijn wel lief klinken

2 likes

Ik heb echt al 10000x ‘hij is van mij’ gehoord van Maan, Tabitha en Bizzey maar echt gisteravond kwam ik pas achter dat Bizzey bedoelt: ‘Ik hou van make-up seks’ als in goedmaakseks. En niet: ‘Ik hou van make-up, seks’ alsof hij zijn favoriete passies aan het opsommen is. Voel me zo dom hahahaa. Begreep al nooit wat make-up met dit liedje te maken had. Ik lach mezelf echt uit nu.:joy:

64 likes

Hahaha dit had ik ook een paar jaar geleden! Mijn Franse collega’s vertelden het me ff :joy:

1 like

Ik kwam daar ook heel laat achter, toen dat liedje van Miley Cyrus uitkwam.

1 like