Dat wist ik niet, wel gek was dat ik tijdens mijn zwangerschap white musk van tbs ineens vond stinken dus helemaal niet meer droeg!
Haha ja dit vond ik ook zo gek toen ik erachter
Kwam waar Amber (mân favo geur) vandaan kwam voorheen: uit het darmstelsel van de potvis
jammieee
edit: oeps spuit 11
Zo leuk als je zo heet en je klasgenoten achter de oorsprong komen 
In deze categorie heb ik er ook nog wel 1 ja. Ik kom uit west friesland en wij zeggen altijd âik ga te werkâ. Toen ik 28 was kreeg ik iets met mn vriend en die zei âik ga naar werkâ en ik dacht wtf zeg jij nou? Te werk bleek dus dialect te zijn
Hahahaha ja en âik ga te bed denkâ
Oh dat is ook een goeie ja, misschien doordat het een beetje klinkt als marmot (een bergmarmot?!)
Schattige dikkertjes zijn het toch 
Hahaha sorry, gespierd en in vorm met een lekker laagje voor de winter, zo beter?
Haha ja dat is beter

Ook een mooie ja 
Ik kende Rundfunk eigenlijk alleen van zoân filmpje van de Duitse leraar. Vond ik opzich wel funny maar niet heel bijzonder ofzo. Maar ik vind de rest dus wel heel grappig ben ik afgelopen week achter gekomen. Met Marietje en Amrani, dat konijn Koekie, hoe extreem slecht Tim is in Engels etc. Zoân witte roodharige acteur die ineens als âAfrikaanâ door het leven gaat etc. Zo droog en grappig.
Had ik eerder moeten ontdekken
Goede vraag opzich 
Oh wauw. Ik heb hem ff gegoogled en indd. Deze rol doet charme niet echt veel eer aan
Oh really⊠haha ik had ook Grandé (granday) in mijn hoofd.
Ik dacht dus dat Karl Lagerfeld van Dior was�
Ik vind waterkonijn wel lief klinken
Ik heb echt al 10000x âhij is van mijâ gehoord van Maan, Tabitha en Bizzey maar echt gisteravond kwam ik pas achter dat Bizzey bedoelt: âIk hou van make-up seksâ als in goedmaakseks. En niet: âIk hou van make-up, seksâ alsof hij zijn favoriete passies aan het opsommen is. Voel me zo dom hahahaa. Begreep al nooit wat make-up met dit liedje te maken had. Ik lach mezelf echt uit nu.
Hahaha dit had ik ook een paar jaar geleden! Mijn Franse collegaâs vertelden het me ff 
Ik kwam daar ook heel laat achter, toen dat liedje van Miley Cyrus uitkwam.