Nieuwe producten kun je beter eerst testen op je armen en ook één voor één introduceren in plaats van allemaal tegelijk. Voor de volgende keer dan maar.
Ja ik ook. Vind het nog steeds raar dat het slag is en niet slacht
Oeps, dat dacht ik tot nu toe ook haha.
Dit is meer omdat ik er nooit over nagedacht heb, maar eigenlijk heel logisch. Ik kwam er heel laat achter dat energieprijzen constant veranderen. Iemand die ik ken kiest ieder jaar een nieuwe leverancier. Ik zit al jaaaren bij dezelfde en had hier dus nooit overgedacht.
Ik vind dat echt gappig.
Groetjes van je stadsgenoot die onbewust ook Haags praat
Wel met een beetje Eh met Uih he
Dat pindakaas(of nouja de 100% noten pasta) met hagelslag fucking lekker is. Doei dieet.
jaaa . Vooral op een cracker vind ik die combi heeel lekker!
Met chocopasta is nog lekkerder!
Ik vind het altijd mega irritant als ik zeg dat pindakaas + chocopasta lekker is dat anderen dan zeggen: maar pindakaas en hagelslag is nog lekkerder! Dat is niet zo. Maar ik zeg het nu toch tegen jou want het lijkt alsof je die combi nog niet kent en dat is toch zonde.
Is toch helemaal niet raar dat je dat niet weet? Zo’n specifiek dingetje?
Jaaa pindakaas en chocopasta wint sowieso! Verder vind ik de extra dikke pure vlokken van de Ruijter lekkerder dan hagelslag. Hagelslag doe ik soms wel nog erbij voor de crunch.
Oei hier kom ik nu pas achter … Ben bijna 30…
Ik heb nooit chocopasta in huis eigenlijk. Uit zelfbescherming Laat ik dat nu dan ook maar niet gaan uitproberen haha.
Waar je enkel zit. Ik dacht altijd dat je enkel dat dunne stuk boven je voet was (dus al je scheenbeen). Vond het ook wel heel raar als mensen door hun enkel gingen, dan was het daar echt doormidden ofzo. Ik heb dus vroeger ook wel eens vrolijk beweerd dat ik door mijn voet was gegaan.
Toen ik op mijn 21e Chinees leerde liet ik aan een vriendin het plaatje zien “kijk wat dom, daar zit je enkel helemaal niet.” En toen zag ik eindelijk het licht.
Dit type ik met de meest dikke, blauwe enkel momenteel. Voelt als wraak omdat ik zo lang dacht dat dit m’n voet was.
Dat ‘bae’ staat voor ‘before anything else’. Door de nieuwe make up lijn van Hema.
Hier nog één … eindelijk de betekenis ontdekt
Lekker late reactie dit, maar ik had dus laatst een realisatie over het woord “slachtoffer”. Dat is echt een gruwelijk woord eigenlijk. Slacht-offer.
Het is nog niet heel lang geleden maar:
Dat radio Decibel blijkbaar niet meer bestaat.
Afgelopen vrijdagag in de auto echt de hele weg gezocht.