Waar kwam jij pas heel laat achter?

Ik dacht ook van de muskusrat maar lees op wiki dat het idd uit muskusherten komt.

Wist je dat je een muskusrat ook kunt eten? Als je een vergunning hebt mag je er op jagen en sommigen zien het echt als een delicatesse. Wordt in België ook wel ‘waterkonijn’ genoemd op de menukaart

3 likes

Oh really… haha ik had ook Grandé (granday) in mijn hoofd.

3 likes

Ik dacht dus dat Karl Lagerfeld van Dior was…?

3 likes

Ik vind waterkonijn wel lief klinken

2 likes

Ik heb echt al 10000x ‘hij is van mij’ gehoord van Maan, Tabitha en Bizzey maar echt gisteravond kwam ik pas achter dat Bizzey bedoelt: ‘Ik hou van make-up seks’ als in goedmaakseks. En niet: ‘Ik hou van make-up, seks’ alsof hij zijn favoriete passies aan het opsommen is. Voel me zo dom hahahaa. Begreep al nooit wat make-up met dit liedje te maken had. Ik lach mezelf echt uit nu.:joy:

64 likes

Hahaha dit had ik ook een paar jaar geleden! Mijn Franse collega’s vertelden het me ff :joy:

1 like

Ik kwam daar ook heel laat achter, toen dat liedje van Miley Cyrus uitkwam.

1 like

Ik snapte tot een paar weken geleden echt niet hoe je uit zou kunnen glijden over een banaan. In mijn hoofd zag ik het als dat de buitenkant over de grond schuift in plaats van de zachte gladde binnenkant??

2 likes

Dat een braderie, een (jaarlijkse) markt met rotzooi en vreten oorspronkelijk een happening was waar je gebraden eten kocht. :relieved:

16 likes

Dat het niet jufvrouw is maar juffrouw

5 likes

Dat Mata Hari niet een indiaan was maar een Nederlandse danseres :o_o:

19 likes

Dat Brinta staat voor BReakfast INstant TArwe.

53 likes

Gadver wat lelijk dat het zo half Nederlands en half Engels is.

19 likes

Dat een vrouwtjespauw en mannetjespauw er verschillend uitzien. Dacht dat alle pauwen van die mooie veren hadden maar blijkbaar zijn dat de mannetjes. Die laten de veren zien als ze een vrouwtje, die trouwens gewoon bruin is, willen veroveren. Dit hebben een vriendin (28) en ik (29) gisteren van haar dochter (6) geleerd :see_no_evil:

13 likes

Ja inderdaad! Letterlijk alleen bij de mens wordt verwacht dat de vrouwtjes er mooier/verzorgder uitzien.

14 likes

Dat lasagne super lekker is.

Thuis aten we het nooit. Toen mocht ik een keer toen ik alleen thuis was een kant en klaar maaltijd kiezen en koos toen voor kant en klare sompige lasagne. Echt mega smerig vond ik het. Heb dus altijd gedacht dat ik het niet lustte. Totdat ik ooit een keer mee moest eten bij een vriendin waar ze het zelf maakte en zo ontdekte dat het echt super lekker is.

Heeft mijn leven wel verrijkt :rofl:

13 likes

Dat Paris Hilton in de gevangenis heeft gezeten hahaha

6 likes

Ik denk dat Oninta niet zo goed bekte :thinking:

4 likes

Of Brinwhe

7 likes

@Briseis

Ondita vind ik weer wel schattig klinken (ontbijt direct tarwe). Of Dionta. Of Skonta (snel klaar ontbijt tarwe). Hehehe.

9 likes