Waar kwam jij pas heel laat achter?

Haha ik wilde Volendammer intypen en werd verbeterd door mijn telefoon. Heb dus braaf gedaan wat mijn telefoon zei. Ik twijfel nog steeds wat goed is, klinkt beide logisch

Wie vermeld er überhaupt nog z’n nationaliteit op z’n CV :’)

11 likes

Lekker AVG-proof wel, die CVs in je email ;).

Ik kreeg van de week een soort dreigmail van mijn werkgever dat iedereeen voor zondag zijn mailbox moest opruimen en AVG proof moest maken met tien pagina`s uitleg wat en hoe je dat moest doen. We hebben er de hele week grapjes over gemaakt met collega’s, maar rara wat zit ik nu braaf te doen…?

1 like

Er werd net op het nieuws over F1 gesproken, over ā€˜de grote prijs van Australië’. Ineens viel het kwartje; grote prijs = grand prix :rolleyes: :rolleyes:

30 likes

Dat er echt flink kwaliteitsverschil in sokken zit

3 likes

Haha ik had een paar jaar terug ook zo een error met ā€˜de ronde’ dacht waar hebben ze het over, maar het ging over de tour de France.

2 likes

Ik had op mijn 17e op mijn CV staan: status: ontrouw staan. Maar ik had status overgenomen van een website waarop tips stonden om een CV te maken. Maar uberhaupt zullen er maar weinig 17 jarigen zijn geweest die toestemming van hun ouders hebben gevraagd en gekregen om al te mogen trouwen.

43 likes

Ik moest serieus googlen, want snapte de link tussen saai avondeten (weliswaar in een voor mij nieuwe volgorde) en CV’s in je mail echt niet. Ik kwam er dus net achter dat de GDPR in het Nederlands blijkbaar AVG heet.

9 likes

Hahaha ik las jouw bericht weer verkeerd en had zelf bedacht dat GDPR dan een andere afkorting voor AGV was. Was al op Groenten Dagelijkse Portie Rijst gekomen voordat ik het ging googlen hahaha

18 likes

Dat de Karwei zo heet omdat het refereert naar het doen van een karwei. Nooit eerder bij stilgestaan :thinking:

8 likes

Haha, ja, dit deed ik als kind! Superleuk!

1 like

Als Cassie uit Skins toch?

1 like

Dat we woensdag gaan stemmen voor de Provinciale Statenverkiezingen en niet voor de gemeenteraad.

6 likes

Ook Chris van skins zit in got!
Maar misschien wist je dat al

Dat als je een tekst selecteert op het forum, je ook meteen kan citeren (op iPhone iig).
Ok misschien valt dit niet onder ā€œheel laatā€ want ik ben nog niet zo lang lid :stuck_out_tongue_winking_eye:

6 likes

Dat Paul Simon de Simon is in Simon & Garfunkel. Kwam er pas achter toen ik zag dat hij The Sound of Silence heeft geschreven.

10 likes

Kom ik nu pas achter, en dit nummer hoor ik toch zeker 2 keer per dag. Haha

7 likes

Hahahaha deze post heeft echt veel te weinig likes.

1 like

Dat het Moffel en Piertje als in pier van worm is, ipv van Moffel en Peertje.

Ik kwam hier 5 jaar geleden achter, ben 25… :face_with_hand_over_mouth:

4 likes

Dat de beginletters van de coupletten van het Wilhelmus, Willem van Nassov (nassou) vormen.

10 likes