Dat dit bestaat. Wat doe je hiermee? Ik voel me beetje dom nu hahaha
Is heel fijn om je gezicht mee te reinigen!
Wow! Dit soort feitjes maken mijn leven zoveel boeiender. Thanks!
Edit: dit klinkt heel sarcastisch maar vind het oprecht een leuk feitje
Dat ik met mijn weekend vrij abo alsnog geld kan terugvragen voor reizen op een dag in het weekend waarbij ik vertraging heb gehad.
Huh, echt?
Dan had ik dit waarschijnlijk ook wel gekund met mijn week vrij abo doordeweeks met vertraging.
Waarom kom ik hier ook nu pas achter
Ik kwam er pas een aantal jaar geleden achter dat Ibiza niet voor de zuid-Amerikaanse kust lag maar bij Spanje een klasgenoot van me ging een weekend en dat vond ik zo gek, waarop hij zei dat het maar een uur of 3/4 vliegen was. Snel maar even opgezocht… oeps.
Ja ik wist het ook niet, mijn vriend zei het. Krijg ook best wel wat terug.
Stadia is geen meervoud van stadion?
Haha ik dacht misschien kom je hier nu ook achter
Dat ‘doctorandus’ gewoon hetzelfde is als het tegenwoordige ‘MSc’. Ik had vroeger veel collega’s die dat als titel hadden en dacht altijd dat zij echt supergeleerd waren, dat het nog na PhD kwam of zo. Niet dus
Huh dat is toch niet zo?
Ik ben wel MSc maar niet drs?
Huh, ja ik dacht ook altijd dat het zo zat?
Jawel, mastertitels zijn relatief recent, vroeger werd je als je een universitaire studie had afgerond doctorandus. Er was toen ook geen bachelor, studies waren 4-6 jaar en pas aan het eind had je een titel.
Ja, wat @Pantalones en @kika zeggen dus Deze man is daardoor zelfs door de mand gevallen:
B. werd in augustus 2015 aangehouden, nadat hij zich had uitgegeven voor forensisch patholoog bij de politieacademie in Apeldoorn. Daar was hij gastdocent. Zijn diploma bleek vervalst: zo bestond de term bachelor nog niet in het jaar dat hij afgestudeerd zou zijn.
Hahahaha ik ben echt zo dom.
Kom er net pas achter dat smaak condooms ontworpen zijn voor orale bevrediging…
Hahahah duh… wat heeft je foef aan aardbeien smaak.
Volgens mij is deze verouderd? Met sommige HBO’s mag je okk bachelor of science zijn
Ohja dat was het. Sorry!
Ik bedacht me toch écht één seconde wat Gregor hier mee te maken had. Ik ken foef echt alleen van ‘de foefjes’ als in Mascha en Gregor. Todat de echte betekenis weer even in mijn hoofd ploepte.
Ik vind je profielfoto heel leuk nu!
Off-topic
Ah dankje haha! Ik wilde weer eens wat anders maar ook wel de getekende schaar van @anon39978576 er in houden. Dus heb toen maar die schaar op mijn bitmoji geplakt haha.