Waar kwam jij pas heel laat achter?

Hawaii was vroeger een koninkrijk en een prinses heette voluit Victoria Kawēkiu Kaʻiulani Lunalilo Kalaninuiahilapalapa Cleghorn aka Prinses Kaiulani :open_mouth: In 1893 was het gedaan met het koninkrijk want mensen blijven assholes.

22 likes

Het merk Cien van Lidl spreek je niet uit als Sien maar als Sièn

10 likes

Hahaha, dat Cleghorn er zo droogjes achteraan :joy::joy:

2 likes

Ik las haar naam als kalala kalalalalalaa lululu kalalalalalalalalaa

9 likes

Dat het Notting Hill is en niet Nothing Hill.

16 likes

Dat Popocatépetl ook een echte vulkaan is in Mexico en niet alleen de naam van een Mexicaanse keten in Nederland

14 likes
5 likes

Wel gek, hbo master en wo master dezelfde uitgang: MSc

Ja? Je kan inderdaad een wo-master doen als je van hbo komt, met een pre-master traject. Maar dan doe je toch de wo-master? Hbo master betekent dan toch master op hbo niveau, en wo master op de uni? Dat zijn wel twee verschillende dingen denk ik.

2 likes

Ohh haha ja. Ik helemaal gemindfuckt door je antwoord, ik dacht wat zie ik over het hoofd.

1 like

Bestaan er hbo-masters dan?

(Ik ben Belg, voor als dit een soort algemene kennis zou zijn, haha, ik ken jullie systeem wel redelijk, maar ik ben er altijd gewoon vanuit gegaan dat er geen hbo-masters bestaan).

Ja bestaan wel, maar niet zoveel. Zoals Special Educational Needs van de HU.

1 like

WO masters zijn op de wetenschap gericht. Hbo master meer op de praktijk. Maar het niveau is wel vergelijkbaar, maar dus met een andere insteek.

3 likes

Dat honing niet goed is voor een kind onder de 1… stond op mn smoothie flesje

2 likes

Doe jij iets met bijen dat je dit weet? Zo interessant!

1 like

Wow super interesant!

1 like

Ik keek dit filmpje en kwam er pas tijdens het kijken achter dat ze een schop, als in een trap, bedoelen, en niet het zware graafinstrument :redface: Ik vond het al zo’n fascinerende titel :’)

Wel heel beschamend dit :grimacing:

14 likes

Haha wilde je al bestoken met allerlei vragen over de bij en hoe het nu echt met ze staat in Nederland en hoe het dan is om imker te zijn etc :joy:

11 likes

Dat het papegaai is en niet papagaai

2 likes

Dit dus hahaha

14 likes