Ow shit
Mind blown (Dus ik vertel dit feitje net heel enthousiast tegen echtgenoot, en hij reageert met een droog âwist ik, maart-oktoberâ. Pfft.)
hoe kan dit???
nou ja, ik ben er door mijn vriend achtergekomen dat ik een beetje groen in mijn ogen heb. Hij vertelde het me steeds maar ik zei: doe normaal man, ze zijn gewoon blauw, al mijn hele leven dus stop met die grappen. Totdat ik mijn ogen goed ging bestuderen, ik zat echt: verrek, je hebt nog gelijk ook
Ik heb een macro-foto van mijn vriends iris aan de muur hangen, ik vind het echt fascinerend, net een soort planeet!
Zoiets heb ik ook!! Ooit zei een kind: âhee, jij hebt sproetjes in je ogenâ en toen zag ik pas dat er bruin in mijn groene ogen zat haha.
Dat paarden en muizen niet kunnen overgeven.
Muizen wist ik ook niet! Maar er zullen wel meer dieren zijn die dat niet kunnen toch?
Haha waaaat! Dat is lollig.
Bij een verjaardag zong ik vroeger altijd: Toemkaboetska viel kloek. Kwam er jaren later pas achter dat dit Duits was: Zum geburtstag viel glĂŒck! zing het nu nog weleens expres fout haha
Hahah ja exact dat, ik dacht ook altijd dat het van een of andere inheemse stam kwam die taal.
Dat Santa Clarita Diet iets met horror is. Totaal iets anders dat ik had verwacht. Ik dacht dat het een soort serie zou zijn die vergelijkbaar is met de film Eat Pray Love
Haha dit wist ik niet! Ik hing laatst ook aan de telefoon: de C van ehhh⊠cola! En toen zei hij nog de C van Cornelis? Ja snotneus je begrijpt me toch dacht ik. Maar nu je het zegt klinkt het zo logisch, zijn altijd die standaard namen die iedereen gebruikt hiervoor.
Ahjoh, ik gebruik voor de z ook zebra, terwijl dit officieel zulu / zacharias moet zijn.
Dat de band Simply Red zo heet vanwege de haarkleur van de leadzanger Mick Hucknall
(En ook; De naam (âSimpelweg Roodâ) van de band komt deels van Hucknallâs passie voor de voetbalclub Manchester United. De naam is ook een verwijzing naar Hucknalls krullerige rode haardos, alsook zijn politiek linkse voorkeur. Bron: Wikipedia)
Ik kwam er vandaag achter dat het stuk zee tussen Frankrijk en Engeland Het Kanaal heet.
Maar ik vind het ook gewoon een stomme naam, want het hele idee van een kanaal is dat het een onnatuurlijke, door mensen aangelegde waterweg is en dat is hier bepaald niet het geval.
Dat een mom jeans een bepaald model spijkerbroek net zoals skinny en boyfriend etc. is en niet een spijkerbroek met zoân elastische tailleband voor aanstaande moeders
Bij mijn letterkundestudie kwam dat woord ook terug bij een bepaalde theorie en ik wist dus nooit hoe ik dat woord moest uitspreken en als iemand het uitsprak kon ik het niet goed reproduceren dus enkele keren heb ik toen gewoon âvoertuigâ gebruikt .
Maar je hebt ook het woord âvesselâ, misschien komt daar de verwarring vandaan? Lijkt beetje op hoe je âvechileâ zou uitspreken haha.
Dat Diggy Dex een witte boy is?
Huhhhhh