Dat IHOP voor International House of Pancakes staat.
Nooit bij stilgestaan, hoorde die naam altijd voorbij komen in films en series
Ik zie dit af en toe voorbij komen op social deal!
Ik kwam er dus echt pas een paar weken terug achter dat Ad Melkert van de PvdA was. Ik dacht altijd dat hij Pim Fortuyn had opgevolgd nadat die doodgeschoten wasâŠ
In my defence: ik was acht toen hij doodgeschoten werd en Ad Melkert was daarna heel veel op tv.
Dat het make-up merk Charlotte Tilbury niet van Charlotte van Geordie shore is.
Oh ik kom er door jouw post achter.
Bij dit topic moet ik altijd terugdenken aan de verdwaasde blik van mijn nicht toen ze erachter kwam dat âbuitenlandâ geen bestaand land is.
Is dat met alle supermarkt appels? Of een bepaalde soort?
Het klinkt heel logisch, maar nooit over nagedacht
Gaan de vitaminen er in dan niet verloren?
Mijn oma bewaarde daarom voeger appels in de kelder, ik denk dat veel mensen dat in die tijd deden.
Dat Bruno Mars in Uptown Funk dus âToo hot, hot damn, make a dragon want to retire, manâ zingt, en dus niet âMaking Jagger want to retire, manâ. Als in, Bruno vindt zichzelf zo hot dat Mick Jagger denkt: "Weet je wat, ik hou het voor gezien"
What was I thinking.
Nee hij droeg wel veel Dior homme
Mag jij raden wat ik net deed hahaha
Plus 1 haha
Same here!!
En had je het meteen door of moest je heel goed luisteren?
deze is niet van mezelf, maar van mân vader vorige week. vind hem wel zo grappig dat ik hem hier wil delen haha.
hij zat vorige week bij de dokter in oostenrijk en las daar het woord tatort op het formulier wat hij in moest vullen, oftewel waar het ongeval gebeurd is. toen besefte hij zich dat de krimi op de duitse zender ARD âtatortâ heet omdat dat plaats delict betekent, en niet omdat de rechercheur tatort heet de beste man is bijna 58 en komt al sinds zân 18e in duitstalige landen
ik hoorde hem hardop lachen vanuit de wachtruimte en achteraf zei hij dat hij daarom zo hard moest lachen.
zitten we later ergens te eten, vertelt hij dit aan mân moeder en mij. zegt mân moeder vervolgens âHUH is dat niet de naam van de rechercheur?!?!?!?!â nou toen kon je mij echt wegdragen hoor hahaha. moeder is 54 en net als mân vader al haar hele leven in duitstalige landen op vakantie en ze spreken allebei echt meer dan prima duits haha. echt zo mooi
Heb het wel een paar keer moeten doen heb mijn vriensld als hulplijn ingeschakeld. Hij geloofde het eerst niet, haha!
Dat een stofzuiger blijkbaar een filter heeft. En dat je dat zo nu en dan moet legen.
Ik liep al weken te mopperen dat mân stofzuiger het zo slecht deedâŠ
Dat wist ik eerst ook niet, maar mijn half-Arubaanse vriend heeft ook sproetjes en dat vind ik zo mooi