Waar kwam jij pas heel laat achter?

Dat IHOP voor International House of Pancakes staat.
Nooit bij stilgestaan, hoorde die naam altijd voorbij komen in films en series

2 likes

Ik zie dit af en toe voorbij komen op social deal!

1 like

Ik kwam er dus echt pas een paar weken terug achter dat Ad Melkert van de PvdA was. Ik dacht altijd dat hij Pim Fortuyn had opgevolgd nadat die doodgeschoten was

In my defence: ik was acht toen hij doodgeschoten werd en Ad Melkert was daarna heel veel op tv.

5 likes

Dat het make-up merk Charlotte Tilbury niet van Charlotte van Geordie shore is.

13 likes

Oh ik kom er door jouw post achter.

1 like

Bij dit topic moet ik altijd terugdenken aan de verdwaasde blik van mijn nicht toen ze erachter kwam dat ‘buitenland’ geen bestaand land is.

48 likes

Is dat met alle supermarkt appels? Of een bepaalde soort?

Het klinkt heel logisch, maar nooit over nagedacht

1 like

Gaan de vitaminen er in dan niet verloren?

Mijn oma bewaarde daarom voeger appels in de kelder, ik denk dat veel mensen dat in die tijd deden.

1 like

Dat Bruno Mars in Uptown Funk dus “Too hot, hot damn, make a dragon want to retire, man” zingt, en dus niet “Making Jagger want to retire, man”. :joy: Als in, Bruno vindt zichzelf zo hot dat Mick Jagger denkt: "Weet je wat, ik hou het voor gezien":sweat_smile: What was I thinking.

38 likes

Nee hij droeg wel veel Dior homme

1 like

Mag jij raden wat ik net deed hahaha

9 likes

Plus 1 haha

4 likes

Same here!!

En had je het meteen door of moest je heel goed luisteren?

deze is niet van mezelf, maar van m’n vader vorige week. vind hem wel zo grappig dat ik hem hier wil delen haha.
hij zat vorige week bij de dokter in oostenrijk en las daar het woord tatort op het formulier wat hij in moest vullen, oftewel waar het ongeval gebeurd is. toen besefte hij zich dat de krimi op de duitse zender ARD ‘tatort’ heet omdat dat plaats delict betekent, en niet omdat de rechercheur tatort heet :joy: de beste man is bijna 58 en komt al sinds z’n 18e in duitstalige landen :joy: ik hoorde hem hardop lachen vanuit de wachtruimte en achteraf zei hij dat hij daarom zo hard moest lachen.
zitten we later ergens te eten, vertelt hij dit aan m’n moeder en mij. zegt m’n moeder vervolgens “HUH is dat niet de naam van de rechercheur?!?!?!?!” nou toen kon je mij echt wegdragen hoor hahaha. moeder is 54 en net als m’n vader al haar hele leven in duitstalige landen op vakantie en ze spreken allebei echt meer dan prima duits haha. echt zo mooi

51 likes

Heb het wel een paar keer moeten doen :joy: heb mijn vriensld als hulplijn ingeschakeld. Hij geloofde het eerst niet, haha!

1 like

Dat een stofzuiger blijkbaar een filter heeft. En dat je dat zo nu en dan moet legen.
Ik liep al weken te mopperen dat m’n stofzuiger het zo slecht deed
 :see_no_evil:

7 likes

Dat wist ik eerst ook niet, maar mijn half-Arubaanse vriend heeft ook sproetjes en dat vind ik zo mooi :smiley:

2 likes