Ha huh wat zijn dan de goede ijsblokjes? Die grote die je je de supermarkt kan kopen?
@MadameMignon @Max goed diepgevroren flinke ijsblokken die ook daadwerkelijk je drinken koelen ipv voor je neus smelten en je drankje binnen no time verwateren. Ijs uit de ijsmachine in een horecazaak of inderdaad uit de koeling bij de supermarkt zijn goed gekeurd!
@VanderWoodsen het gaat dus echt om het daadwerkelijk koelen van mijn drankje
Kom bij mij cocktails drinken! Ik heb een koelkast met ingebouwde ijsmachine . Je kunt kiezen uit blokken of crushed.
Living the dream
Haha ok! Vind ik echt een leuk iets om snobistisch over te zijn
Ohh ja dit snap ik! Zeker als je een cocktailavond hebt en de ijsblokjes raken een beetje op aan het einde, dat er dan 2 lullige blokjes in je glas drijven. Vind het ook echt een leuk snobisme!
Haha deze vind ik leuk!
Ik heb zo’n chique ijsklontjes vorm die een grote ronde bal maakt en dat is inderdaad echt 10x lekkerder in een fancy cocktail of lekker drankje dan 5 van die kleine ijsklontjes.
Haha hoe reageren je vrienden hierop?
Vind dit echt geweldig, zo passionate about ijsblokken
Kaas altijd van de kaasboer en sushi. Sumo en Shabu Shabu maak je mij echt niet blij mee.
Brood van de bakker, zoveel lekkerder.
Wanneer mensen op een verjaardag eigen kwarktaart hebben gemaakt word ik altijd verdrietig want dat is 9 van de 10 keer zo’n vies plastic geval uit een pakje. Ik maak hem altijd zelf en deze taart is op een verjaardag ook altijd als eerste op omdat iedereen hem zo lekker vindt.
Verder kan ik ook echt een snob zijn op het gebied van gezond eten of wanneer mensen koken uit pakjes en zakjes. Of denken dat ze gezond eten met hun cruesli/choco ontbijt.
Lol, deze klinkt wel heel snobby ja. Gezond draait nog altijd meer om balans dan bepaalde producten.
Ik heb op hockey gezeten, dat maakt mij automatisch snob
Vooral als je dan de tegenpartij inmaakt met 16-1 zoals mijn dochter vanmorgen.
Ik ben een hockeymoedersnob
Maar wel een trotse hockeymoeder snob
Uiteraard.
Heb je misschien een recept hiervan?
Die vinden het prima, zij hebben immers dan ook goed ijs haha.
Ik heb zelfs een systeem wanneer mensen geen plek meer in de vriezer hebben. Dan neem ik een koeltasje mee en dan zetten we deze gevuld en al in de koelkast. Kom je een heel eind mee ‘s avonds. Of gewoon buiten als we echt diep in de winter zitten
Volgens mij ben ik op veel punten best een snob, maar ik zal nooit op iemand neerkijken ofzo die het anders doet. Dit zijn meer de dingen waar ik (bovengemiddeld) veel geld voor over heb:
- Brood van de bakker
- Katoensatijnen beddengoed
- Koelkast
- Auto
- Schoenen (het liefste handgemaakt)
- Vakantieverblijven
Hahah ah ik vind dit echt een leuk snobisme. Zo aandoenlijk met een koeltasje aankomen.
Koelkast. Sowieso.