Waarin ben jij een snob?

Maar wel een trotse hockeymoeder snob

1 like

Uiteraard.

4 likes

Heb je misschien een recept hiervan? :slight_smile:

1 like

Die vinden het prima, zij hebben immers dan ook goed ijs haha.

Ik heb zelfs een systeem wanneer mensen geen plek meer in de vriezer hebben. Dan neem ik een koeltasje mee en dan zetten we deze gevuld en al in de koelkast. Kom je een heel eind mee ‘s avonds. Of gewoon buiten als we echt diep in de winter zitten

4 likes

Volgens mij ben ik op veel punten best een snob, maar ik zal nooit op iemand neerkijken ofzo die het anders doet. Dit zijn meer de dingen waar ik (bovengemiddeld) veel geld voor over heb:

  • Brood van de bakker
  • Katoensatijnen beddengoed
  • Koelkast
  • Auto
  • Schoenen (het liefste handgemaakt)
  • Vakantieverblijven
5 likes

Hahah ah ik vind dit echt een leuk snobisme. Zo aandoenlijk met een koeltasje aankomen.

4 likes

Koelkast. Sowieso. :sunglasses:

  • agenda’s
  • brood, boter, beleg
  • glazen/bekers in combinatie met het drankje. Water in waterglas, melk in een mok, koffie in koffiekopje etc. En absoluut géén plastic bekers
2 likes

Ik drink sowieso veeel liever uit plastic bekers, ik ben bij glas heel de tijd bang dat het valt en dan herrie maakt. En plastic is ook veel lichter dus dat is ook fijn.

2 likes

Wienerschnitzels. Ik hoef geen Schnitzel Wiener Art of een “wienerschnitzel”. The real deal of liever een ander gerecht.

En verse jus. Wil best grof geld neerleggen, maar dan moet het wel vers zijn.

Tegenwoordig loop ik ook telkens te neuzen of kleding wel van katoen/linnen/viscose/andere niet-zweet materialen zijn… Vroeger me echt nooit druk over gemaakt

5 likes

Oh ja dat laatste doe ik ook. Het liefst wil ik ook gewoon merino wol, kasjemier enzovoorts. De polyester dingen die ik heb hou ik wel gewoon, maar is niet chill.

En door je verse jus; ik ben ook wel een rietjes snob blijkbaar. Al die vieze papieren dingen, gatverdamme. Ik snap werkelijk niet dat restaurants die gebruiken, zo goor. Verpest je hele drankje, zonde van het geld wat je dan neer hebt gelegd voor versgeperste jus

5 likes

Mozzarella. Het is gewoon echt zonde om niet die €2 extra uit te geven in de supermarkt voorr een upgrade van plastic saaiheid naar romige smaaksensatie.

14 likes

Goede olijfolie.

Ik was er eerst nooit perse fan van totdat ik eens een duurdere kocht en nu heeft mijn portemonnee spijt haha

5 likes

Maar het kan een pastagerecht bijvoorbeeld zooo veel smakelijker maken, en nog veel meer. @jemoeder dat al helemaal! Het moet buffelmozzarella zijn, de rest is een soort smakelijkeloze kauwgom echt wie kan daar van genieten. Gatverdamme

3 likes

I know! Sinds ik dus duurdere koop snap ik het hahaha

3 likes

Ik kwam hierachter, toen ik zo’n simpele maar lekkere risotto gemaakt had en daar zo’n (dure) buffelmozzarella op moest.
Had toen budget mozzarella gekocht. Niet te doen :sob:

1 like

Ik ben eens een keer een snob genoemd omdat ik Coca Cola had besteld en Pepsi kreeg. Ik heb het toen geweigerd omdat ik Cola zero (!) had besteld. Als je om Heineken vraagt ga je toch ook niet akkoord met Grolsch oid?

En kleding van polyester :nauseated_face::face_vomiting:

9 likes

maar proef jij echt verschil?

1 like

Als je geen verschil zou proeven zou er ook geen probleem zijn toch?

4 likes

Lekker snobistisch dit

4 likes