Ik zag mn vriend dit doen laatst…
![]()
Ja het gaat ook raar schuimen in de magnetron
en wordt ook niet gelijkmatig warm
Ik deed het weleens met warme chocolademelk maar toch liever in een pannetje.
En als je pech had was je kopje zo heet als lava en de chocolademelk nog lauw.
Ik was laatst mijn koffie vergeten te drinken en dan warm ik het ook gewoon weer op, weggooien is toch zonde
Echt nooit aan gedacht om het dan op te warmen. Ik drink het dan koud.
Oh dat vind ik echt heel vies haha
Ja of ik pleur het weg en maak een nieuwe
Wat een verkeerde zuinigheid zeg hahah
Ik heb mijn waterkoker weggegooid omdat ik hem lelijk vond en nu maak ik dus thee uit de magnetron en er zit toch wel echt een bepaalde smaak aan vind ik. Een beetje een metaalachtige nasmaak ofzo?
Tijdens mijn opname 5 jaar geleden deden we dit constant, we kregen maar 2x per dag “echte” koffie dus dan ging iedereen als een gek met de grootste mok koffie halen en daarna opwarmen in de magnetron ![]()
Ohh, wat onmenselijk! Ja, dan zou ik het ook doen haha. Ik heb veel opnames gehad, maar thank god altijd met onbeperkte koffie en sigaretten. ![]()
Heb jij geluk gehad, haha drinken met cafeïne was echt verboden ![]()
Ik ben een snob in haarproducten. Mijn haar is dik en kan snel pluizig worden maar sinds ik bepaalde producten gebruik krijg ik het heel mooi soft en silky en zelfs volume erin!!
Waarom vergeet je dan te zeggen welke producten? 🥹 Deel je geheim met je online zusters
Sorry, ik zal niet gatekeepen! Maar qua shampoo gebruik ik Virtue Full Shampoo en Christophe Robin Cleansing Volumizing Paste. Gebruik ook een conditioner van Virtue maar ben over beide merken te spreken.
Na het wassen gebruik ik altijd een leave in conditioner met fohnen om het echt zacht en mooi te krijgen en eindig altijd met de stijlborstel! Die temt mijn haar echt haha.
Leave in en heat protection die ik gebruik zijn van het merk Bjork.