Wat leuk!! Heb er altijd een fijne tijd gehad op vakanties
Ik ben net terug van een tweedaagse wandeling door Twente (rond Ootmarsum). Heerlijk, en was echt prachtig daar! Een aanrader, mocht iemand die kant opgaan of er in de buurt wonen.
Toevallig ga ik nog die kant op! Heb je in een eigen tentje geslapen of ergens anders? Zo ja, waar dan?
En een specifieke wandeling of is het overal wel mooi?
Ik sliep lekker luxe in een hotel in Ootmarsum (was met mijn moeder). Het was een rondje vanaf Vasse. Beide dagen ongeveer 21 km.
Als je wil, kan ik de beschrijving wel doorsturen.
Dankjewel voor de link! Ik vind het ook niet erg om de route zelf te kopen, dat is het me wel waard als het een leuke route is
Top! Is ook wel zo netjes natuurlijk
Mocht je hem gaan lopen, zou ik wel het GPS bestand erbij houden. Dat had ik nu niet. De beschrijving was eigenlijk heel duidelijk, maar heb nu toch op een paar punten Google maps erbij moeten pakken om even te checken. Dan is GPS misschien makkelijker.
Zijn er nog mensen die meedoen met de alternatieve vierdaagse? Het begint vandaag! Vorig jaar heb ik de 10km gedaan maar kreeg ik een grote blaar . Heb hem wel uitgelopen gelukkig. Ik doe daarom nu laagdrempelig de 5 km zodat ik zaterdag ook nog kan lopen.
Nee door omstandigheden heb ik deze week weinig tijd, anders had ik zeker meegedaan! Heb de laatste in 2019 ook gelopen, wat een gemis wel en succes voor jou!! Ga je ook in de Nijmeegse regio lopen?
Aah jammer! Maar volgende keer weer echt misschien? Het is inderdaad zo zonde . Ik heb jaren in Nijmegen gewoond dus ik wil ook graag nog ooit een keer meelopen. Ik loop nu op de veluwe, ook niet verkeerd
. En dankjewel
Hopen dat de gewone vierdaagse volgend jaar weer doorgaat
Moet je zeker doen! Er is weinig zo indrukwekkend en bijzonder als de Nijmeegse Vierdaagse. Al is 4x40 km wel echt afzien, maar de sfeer en de overwinning op jezelf is echt onvergetelijk. Ik sta volgend jaar zeker weer aan de start, ik hoop jij ook!! De Veluwe is ook prachtig hoor!
Ik zie nu trouwens in mijn dorp (ik woon in een van de doorkomst dorpen) dat er best wel veel mensen lopen dus ondanks dat het niet doorgaat lopen toch mensen de alternatieve Vierdaagse.
Mijn moeder loopt de 5 kilometer, ik ga in ieder geval twee en misschien drie dagen met haar mee. Vandaag is ze al geweest en kon ik niet ivm werk, maar ik ga sowieso morgen en vrijdag mee en eventueel ook donderdag.
Aah leuk!! Ik wil het zeker proberen maar moet dan inderdaad toch serieuzer gaan trainen😅 en anders inderdaad aanmoedigen en feesten!
En daar word je toch blij van dat er zoveel mensen lopen deze dagen🥰 . Fijn dat je het zo toch weer een beetje meemaakt ook dit jaar.
@Baymax leuk!! samen met iemand lopen lijkt me sowieso gezelliger.
Wij hebben het wel eens gedaan! Maar niet heel fanatiek hoor. En ook gewoon de gratis versie. Weet dat sommigen echt helemaal incl gps-apparaat lopen enz. Vind het wel een leuke manier van wandelen. Je bent veel bewuster aan het kijken/zoeken. Maar duurt ook wel langer daardoor haha
Ja wij zoeken ook wel. Niet elk weekend hoor.
Gisteren nog eentje midden op de Afsluitdijk gevonden.
De leukste (zeker voor kinderen) zijn in Petten. Niet moeilijk te vinden maar erg grappig gemaakt!
Ik ben op zoek naar een website/app waar ik al mijn wandelingen op dezelfde kaart kan zien. Lijkt mij zo leuk om te zien welke paden ik al wel allemaal in een bepaald gebied gelopen heb en welke nog niet! Iemand enig idee of dit bestaat?
In strava heb je natuurlijk iedere individuele wandeling op een kaart staan, maar zou mij zo leuk lijken als al die wandelingen dus worden samengevoegd op de wereldkaart.
Edit: heb het gevonden! Ik heb nu een maand gratis strava premium en daar zit deze optie (heatmaps) in. Zo ziet de sallandse heuvelrug er nu uit bij mij
Binnenkort maar eens de gebieden (Haarle, nijverdal en holten) met elkaar proberen te verbinden haha
heb sinds een week een nieuwe telefoon en nu houdt hij dat weer bij idd! goeie. Maar google maakt geen onderscheid tussen wandeling, fiets en auto etc toch?
Ik heb deze zomer 5/8 etappes (70 km ongeveer) van de Malerweg gelopen. Echt een aanrader omdat het heel divers is. De ene keer loop je door een graanveld, de andere keer door rotsgebieden en schattige stadjes. Sommige etappes zijn vrij vlak, andere hebben 600 meter hoogteverschil. We hebben wel vrij veel regen gehad, maar dat was niet erg in zo’n mooi gebied. Omdat we net voor de Duitse zomervakantie waren, zijn we bijna niemand tegengekomen.
Dit gebied is trouwens heel goed met het OV te bereiken.
Deeeeeze gaat op mijn lijst. Wat een prachtige foto’s!
Oo wat leuk! Mocht je tegen die tijd nog tips willen voor overnachtingen etc. dan hoor ik het wel .
Ik zou zelf 'm nog een keer willen lopen, alleen dan in de herfst of winter.