Wij sliepen in hotels/bed en breakfast. Wij hadden dit geboekt via een organisatie en die deed ook de verplaatsing van je bagage. Dit was mijn eerste meerdaagse wandeling dus ik wilde graag met relatief comfort.
De afstanden waren tussen de 14km (kortste dag) en 31km (langste dag) maar denk dat het gemiddelde 25km per dag was. Dit ligt er natuurlijk aan in hoeveel dagen je het wilt doen. Geloof dat wij 8 dagen/7 nachten over gedaan en dan dus nog een extra nacht in Fort William geboekt om daar Ben Nevis op te gaan.
Ik vond de tijd die wij genomen hadden perfect, ook al is zijn het niet hele lange afstanden. We hadden de eerste dag 19km maar hebben bijvoorbeeld toen ook een toer van de wiskey distillery gedaan. Onze dag van 14km kwam na de langste dag (en de dag dat we in een heel mooi hotel zaten) dus dat was lekker om later op te kunnen starten en van het ontbijt buffet te genieten haha.
Dit is wel een heel andere ervaring dan wanneer je gaat kamperen natuurlijk maar het is echt mijn favoriete vakantie van de afgelopen jaren. We zijn daarna dus nog naar Edinburgh gegaan en dat was ook super.
Je kan denk ik zelf makkelijk de hotels boeken en die bagage transfers (dit is geloof ik £60 pp voor de hele week) en dan ben je wel voordeliger uit. Veel van de BnBs deden ook lunch pakketten.
Ik heb nog wel wat specifieke tips welke hotels en restaurants wij leuk vonden als daar interesse in is.