Ik zal denk ik nu ook focussen op rust. Ook voor herstel.
Mijn man doet de 50 km. Heeft vorige week 2x 40 km gedaan en heeft nu rust volgens zijn schema. Geen trainingen meer tot de 4-daagse
Ik zal denk ik nu ook focussen op rust. Ook voor herstel.
Mijn man doet de 50 km. Heeft vorige week 2x 40 km gedaan en heeft nu rust volgens zijn schema. Geen trainingen meer tot de 4-daagse
Komt goed @California en @Wasbeer! Ik train nu alleen nog maar 1x per week 20/25 km, vooral omdat ik voor mijzelf geen meerwaarde voel om langere afstanden te trainen (in 2019 ook niet gedaan). Ik zou zelf nu geen hele lange afstanden meer trainen ivm blaarvorming en kans op blessures, maar dat is voor iedereen anders natuurlijk. Vandaag nog extra sokken gekocht en een extra skort, dan hoef ik niet elke dag te wassen. Ik heb er zin in! Merk dat ik nu veel meer kan genieten van alles vergeleken met de 1e keer, ik weet wat ik kan verwachten.
Thanks voor je tips!
Ik wil juist nog een keer lang lopen echt puur voor de voetvermoeidheid, vind dat erg pittig om te verdragen… maar wordt wel steeds beter gelukkig!
Lekker bezig!!
Ik had me ingeschreven voor de kennedymars dit weekend, maar ik heb met net toch afgemeld. Tijdens de wandelvakantie ben ik helaas geblesseerd geraakt en helaas nog niet helemaal beter. Ik vind het echt super jammer, want ik had er veel zin in.
Maar ik hoop er nog wel 1 te lopen in september!
Net mijn laatste 30 gelopen!! Hoe gaat het met de rest van de vierdaagse girlies?
Wel goed. Iets minder getraind dan ik had gewild, maar ik heb er wel vertrouwen in. De zwakke plekken van mijn lijf zijn vorig jaar vakkundig verwijderd, dus dat komt vast goed.
Goed! En heel blij want m’n ruilverzoek van gladiool naar wandelschoen is last minute nog ingewilligd. Ik heb er vooral veel zin in! Eerste 25/30 km kan ik wel teren op training maar die laatste 10/15 km is vooral op doorzettingsvermogen en verstand op 0 zetten.
En @Jenn leuk!!
Ik zit in Gladiool, waarom heb je gewisseld als ik vragen mag? Mijn eerste keer dus geen verstand van haha.
Ik begin echt zenuwachtig te worden maar ben ook heel erg hyped! Echt een vreemde mix haha
Ik kan niet voor @Stofdoek spreken natuurlijk, maar veel mensen willen op de laatste dag graag vroeg starten.
Inderdaad wat @Jenn zegt, met wandelschoen start je vrijdag vroeg. Ik had de vorige keer best wel stress want ik had teveel pauze genomen vanwege de pijn en daardoor was het net aan met binnenkomen (met gladiool). Ik was vorige keer ook heel zenuwachtig hoor, dat is volkomen normaal! Laat het vooral over je heen komen en geniet van de sfeer. Mocht je nog iets willen weten dan kun je me altijd een berichtje sturen! Ik woon zelf langs de route.
Aah vandaar! Goed om rekening mee te houden dan.
Lief, dankje! Ben superbenieuwd
Ik ben zo zenuwachtig aaah. Ben ook echt panisch nu voor kleine pijntjes enzo, haha. Laat het maar gewoon beginnen!!
Herkenbaaaaar! Wat nemen jullie mee qua eten onderweg? Ik heb maar een heuptas dus niet super veel ruimte maar wie weet hebben jullie nog tips
Ik neem hetzelfde mee als waar ik mee getraind heb: volkoren boterhammen, krentenbollen en liga’s. Verder 1 fles water, 1 fles water gemixt met mijn elektrolyten en 1 fles aquarius. Misschien dat ik onderweg wel vanalles koop en al mijn eten in mijn rugzak blijft, maar ik vind het wel prettiger om alles zelf bij te hebben.
Verder denk ik opeens ook allemaal pijntjes te voelen ja maar volgens mij is alles psychisch
Ik had destijds veel boterhammen bij me(volgens mij een stuk of 8), een banaan en een muesli reep/eierkoek of iets. 2 flesjes water (500 ml per stuk). Onderweg zijn super veel plekken om water bij te vullen, er is veel te koop en veel mensen bieden langs de route eten aan (snoep, komkommer, watermeloen etc).
Toen ik meedeed was het super heet, wij probeerden naast voldoende te drinken ook echt op voldoende eten te letten. Meestal kochten we op de route ergens een colaatje.
Soms heb je een paar kilometer zonder water en waar niks te krijgen is (op een dijk bijvoorbeeld), dus wel fijn om altijd wat eten en drinken te hebben.
Zo leuk om jullie voorbereidingen en voorpret te lezen!
Veel succes en geniet ervan! Ben heel benieuwd hoe het zal gaan en hoe jullie het vinden, hopelijk posten jullie tussendoor een update
Vrijdag heeft iedereen een mooi kruisje!
Voor onderweg is een rolletje (dubbel) zoute drop ook nog aan te raden.
Lief, ik zal zeker updaten!!
Mijn man is onderweg naar Nijmegen.
Zoveel zin om hem vrijdag aan te moedigen.
Ik heb een mini adventkalender gemaakt voor 4 dagen. Met voetencreme, chips en koffie etc haha
Ik heb de vierdaagse 15 jaar geleden voor het laatst gelopen, maar als ik jullie zo hoor praten begint het weer behoorlijk te kriebelen. Bij mij hielp het als het tegen zat of ik (spier)pijn kreeg om door te lopen en dan te denken dat ik al die kilometers die ik al gelopen had toch niet voor niks gelopen had. Dus ookal was het de tweede dag en had ik die dag 20 km gelopen, in totaal dus 60 km vierdaagse gelopen. Dan ging ik door voor dat kruisje, want ik had al die kilometers toch zeker niet voor niks gelopen.
Heel veel plezier voor iedereen die morgen start!