Wandelen/hiken en trekking

Heel veel succes allemaal! Ik zit op de eerste rustplaats :+1:t2: wat een heerlijk wandelweer!

5 likes

Geniet er van! Ik juich jullie vrijdag allemaal toe

1 like

Een beetje pijn hoort erbij en ik denk dat ik best gemiddeld ben, maar hoe gaat dit nog 3 dagen lukken? :joy::joy:
We gaan morgen wel weer voor de late start, waren na 8 uur en 5 minuten binnen dus slapen liever een uur langer

1 like

Ik had altijd zoveel spierpijn dat als ik na een rust weer opstond mensen bezorgd kwamen vragen of het allemaal wel ging :joy: Na een kilometer was ik dan ongeveer weer warm gelopen en liep ik weer vrij soepel.
En een heel groot deel is mindset, zoals hierboven beschreven nam ik me altijd voor de kilometers die ik al gelopen had (in jou geval nu 40) toch zeker niet voor niks gelopen te hebben en dan ook echt wel aan het einde van de week dat kruisje te willen krijgen.

2 likes

Wooow zo snel! Ik heb er echt 10 uur over gedaan haha.

2 likes

Elke dag zal minder soepel gaan, dus pas je tempo aan naar hoe je dan voelt! En ja uiteindelijk loop je door de pijn heen en dan is pijn ook niet meer erg.

Ik begon de laatste dag met veel pijn, maar wel met de instelling dat ik die dag 40 km ging lopen en dat kan ook gewoon goed samen gaan! Alleen iets vaker rusten, hahah

1 like

Succes vandaag weer! Ben benieuwd naar hoe het met jullie gaat!

De 2e dag blijft altijd zo’n klote dag, maar het zit er weer op! Nu lekker thuis met de voetjes op de bank, al voel ik me echt alsof ik overreden ben door 10 vrachtwagens. Hoe is het jullie vergaan vandaag?

6 likes

Ongeveer precies hetzelfde. Ik ben helemaal gesloopt. Vanaf 30 km was ik echt al aan het aftellen, mijn voeten zijn ontzettend pijnlijk. Nu heb ik ze omhoog liggen, maar dat gaat dan heel naar kloppen ofzo.

Hopelijk morgen beter, maar met logisch nadenken moet het iedere dag alleen maar slechter gaan :sweat_smile:

2 likes

Het begint echt te kriebelen om me aan te melden voor volgend jaar!

3 likes

Ja herkenbaar hoor! Ik wist thuis niet waar ik het zoeken moest met m’n rusteloze benen. Massage was wel erg fijn en nu naar bed. Komt goed morgen! De 40km komt door iets van 8 dorpen vergeleken met de 3 van vandaag dus het is echt een betere dag. De ene voet voor de ander zetten en per 5 km bekijken, dat is wat mij op de been houd.

3 likes

De derde dag is echt leuk!! Mentaal, want je bent over de helft, maar ook echt een leuke dag met leuke dorpen en publiek.
Zet hem op!!

4 likes

Ik had gister een hele goede dag, vandaag heeeel zwaar. Maar ben gefinisht! Op naar de eindstreep :muscle: hoop dat het bij jullie ook goed is gegaan!

11 likes

Toppertje!! Ik ben ook heel diep gegaan maar toch trots dat ik mezelf weer op heb weten te peppen. Morgen gaat helemaal goed komen en geniet vooral van de Via Gladiola :orange_heart::green_heart:

5 likes

Haha wat zijn jullie positief, wat goed! Ik zie er als een berg tegenop, maar gelukkig heb ik morgen twee uur langer (vroege start en uurtje extra)

2 likes

Dat doe ik ook vooral om mezelf moed in te praten hoor! Als je zin hebt in afleiding: ik start ook vroeg en ben altijd in voor een praatje. Je weet me te vinden via dm! @Wasbeer

3 likes

Geniet van de laatste dag, jullie mogen trots zijn!

1 like

Als ik deze vierdaagsepraatjes even mag onderbreken… :laughing:

Ik ben binnenkort in Slovenie en wil graag een paar dagen hiken daar. Ik heb nog nooit in de bergen gelopen en zou dat nu wel mooi vinden, maar heb ook hoogtevrees en omdat het de eerste keer is in de bergen heb ik niet zo’n behoefte om al trips met van die ferrata’s te doen. Ik zoek dus iets low keyers voor deze beginneling! Iemand aanraders? Ik heb een dag of 3/4, huttentocht achtige tocht zou leuk zijn maar mogen ook dagtripjes zijn!

1 like

Bij het meer van Bled kan je de berg op. Dat ziet er prachtig uit van boven.

Het is niet ver, prachtig uitzicht. Dan kan je misschien een beetje wennen?

3 likes

Komt goed @Wasbeer en @Stofdoek !!! We can do this!! Als jullie iemand voorbij zin strompelen met een groene fjall raven tas en paarse haarclip, thats me, zwaai even haha!

7 likes