Pff lang bericht geschreven, maar die is weg 
Maar ik snap je helemaal met je jurk die naar zweet stinkt
dat kan echt het laatste zetje zijn als je er klaar mee bent! En het is veel zakken en dalen he? Ik ben heel langszaam jn stijgen en dalen en ook steeds bang dat ik verkeerd stap dus kijk juist niet uit na alle hoge bergen straks 
Ik had dat afgelopen dagen met mijn wandelbroekje, dat na bijna 2 weken afschudden na het plassen echt niet meer lekker rook
echt steeds als ik stilstond rook ik het, echt zoo vies. Ik heb nu een depdoekje besteld, maar die krijg ik pas in Queenstown.
Maar mijn grootste uitdaging is wel mentaal. Ik heb het idee dat ik een imposter ben en dit niet kan en vergelijk mezelf steeds met mensen die sneller lopen en het wel leuk vinden. En steeds als er dan weer iets gebeurd bevestigd dat die gedachte. Ik weet echt wel dat ik mijn eigen tocht mag lopen en ik heb hierna niks gepland, dus genoeg tijd om meer te ontdekken van het land als ik er langs loop, maar toch blijf ik me vergelijken! Gelukkig vind ik daarin ook herkenning bij andere hikers
en nadeel van bluff is dus dat je de eerste paar dagen wel lange dagen moet lopen omdat er weinig accomodatie’s zijn en daarna had je longwood forest, wat voor mijn gevoel eindeloos duurde in de regen.
En ik ben nu dus voor het eerst in een stadje (te anau) en het is zooo gek ook wel om na zoveel rust ineens weer in een stad te zijn
blijkbaar went het toch snel.