oeh hij ziet er wel uit alsof ie heel lekker zit! wil je het laten weten als je er een keer mee in de regen hebt gelopen?
Staan nog wel regelmatig op Vinted!
Voor vakantie (vooral steden en af en toe een korte hike) wil ik eindelijk eens wandelschoenen kopen. Ben naar een speciaalzaak geweest (heb heel brede voeten) maar vond echte wandelschoenen (categorie A) gewoon niet fijn lopen. Ik zit nu te denken aan trailrunning schoenen, omdat ik vooral sneakers draag en vooral meer grip wil. Klinkt dat als een goed idee?
Ben me al uren aan het verdiepen in de merken maar het is nog lastig om echt brede te vinden (ik neig naar Altra’s maar mijn maat is veel uitverkocht
).
Je online verdiepen in merken heeft echt niet zo veel zin. Je moet gewoon heel veel passen en voelen tot je denkt ‘deze wil ik niet meer uitdoen, zo lekker zitten ze.’ Het ene brede model is het andere niet (net als m/v model).
Ah ja, dat snap ik. Het ding is dat de winkels hier die schoenen sowieso niet hebben, dus ik zal ze sowieso online moeten bestellen. Dan bestel ik er liever maar 3 i.p.v. 10 ![]()
Toen ik laatst wandelschoenen wilde kopen heb ik bij de bever een aantal paar laten bestellen die ze niet in de winkel maar wel online/in andere filialen hadden. Vond het aanbod in hun filiaal namelijk heel matig. Toen heb ik dus gewoon bij hen iets van 8 paar gepast ![]()
Zoiets kan bij de meeste winkels wel volgens mij, als je even langsgaat/belt en zegt dat je wil komen en veel verschillende modellen wil passen kunnen ze dat voor je in huis halen.
Ah ik ga eens kijken. Ik was laatst bij de Bever geweest hier maar werd zo slecht geholpen dat ik er eigenlijk ook niks wilde kopen
Ze hadden ook niet zoveel inderdaad. Ik ga eens kijken wat ze op hun website hebben staan, of daar iets tussenzit, dat is wel handiger dan thuis alles bestellen
Dank!
Houd er wel rekening mee dat als je met trail schoenen ook veel op asfalt gaat lopen, de meeste best wel snel slijten. Is misschien zonde. Bij de bever in Houten bijvoorbeeld zijn wel meer opties qua schoenen trouwens.
Jaa ik koop ze eigenlijk vooral voor mijn vakantie dus dat is prima. Ik heb dus in echt een speciaalzaak voor brede wandelschoenen (Nunspeet) schoenen gepast en die vond ik allemaal vreselijk, echte wandelschoenen vind ik gewoon echt niet fijn. Maar zeker goede tip!
Ja zal ik doen!
Toevallig was ik gisteren zelf bij Uniqlo aan het kijken naar broeken en toen kwam ik wel langs deze utility broek die er vrij baggy uitziet en een waterbestendige coating heeft (wel ook een fleece voering dus daar moet je net maar willen). https://www.uniqlo.com/nl/nl/products/E479404-000/00?colorDisplayCode=09&sizeDisplayCode=003
oh cuteee, die is misschien wel lekker voor de winter!! en pfas vrije coating ![]()
Love love love mijn Fjallravenbroek. Ik heb zelf de Nikka Curved maar heb denk ik wel vier of vijf modellen van ze gepast. Ze zaten allemaal anders. Maar inderdaad nauwsluitender dan het hele wijde voorbeeld van Issa.
Misschien dat je voor zo’n hele baggy broek ook bij de mannenafdeling kan kijken? Veel pasvorm zit er niet in denk ik…
Hmm, ja mijn man-vrienden hebben dus een losser mannenmodel en ook die vind ik best wel recht en strak
En ik heb ook gewoon veel heup en bovenbeen dus dat gaat denk ik niet passen. Kan me wel voorstellen dat het een fijne broek is! We geven dit weekend trouwens weer met de vriendengroep zo’n broek cadeau aan een vriend
Dit is denk ik z’n tweede of derde verjaardagsbroek haha. Hij is echt fan, maar koopt zelf bijna nooit kleding - alleen als het moet zeg maar.
Haha super goed cadeau. Veel plezier met geven!
Ik had dezelfde zoektocht, en uiteindelijk een broek van Columbia gekocht. Het was alleen niet echt een broek voor bergwandelen, en hij is de eerste toch al gescheurd omdat ik bij het klauteren over was rotsen schuurde.
Ik heb geloof ik last van mijn meniscus of kruisbanden ofzo
Net een dikke 2 weken gewandeld (en veel kilometers/ hoogtemeters gedaan, met volle bepakking) en blijkbaar was m’n lichaam er toch niet zo klaar voor als gedacht… heb het afgelopen jaar niet veel gehoord en toch een even zwaar traject gepland als gewoonlijk, en dan lukte duidelijk niet. Een beetje kniepijn is 1 ding, kan ik mee leven, maar ik kon eigenlijk niet normaal meer wandelen. Mijn ene knie kon nog perfect bergop, maar bergaf werkte hij gewoon niet normaal. Ik kon dat been niet meer mijn gewicht laten dragen terwijl mijn andere been een stap naar beneden zette, alsof die knie zou doorschieten.
Kent iemand nog goede oefeningen oid om de knieën wat te versterken?
Ik zou even een goede fysio opzoeken!
Ik heb deze ook!! De enige broek die gewoon normaal paste om mijn billen en bovenbenen heen, en ook die iets hoger in de taille was. En de pijpen zijn heeel lang, wat ook echt top is als je lange benen hebt.
Hij is duur, maar heb ‘m al superveel aangehad met wandelen.