Wanneer moet jij aan het forum / een forummer denken?

Woww Nommie. Daar heb ik lang niet aan gedacht.

2 likes

Als iemand iets nieuws heeft en naar mijn mening vraagt en ik dan denk niet mijn smaak, maar veel plezier ermee. Ik zeg dat dan niet, maar denk wel aan het forum.

19 likes

Ik kan bevestigen dat dit een goede keuze is. Het werd mij niet in dank afgenomen toen ik dit wel zei :joy:. “Jullie” verpesten mij.

12 likes

Hahahahaha dat zou zo raar zijn

1 like

Ah dit is zo leuk!

1 like


bij deze kleurplaat moest ik aan @Madrid denken
19 likes

Ik ben pas 2 maanden lid maar lurk al mega lang mee, ook op het EGF. Ik heb nu zo vaak dat ik een kritische noot naar iemand uit en dan erachter aan wil zeggen: geen haat, niet lesbisch. Ik kan mezelf gelukkig altijd beheersen😅

9 likes

Ik zat vandaag in een nieuw Portugees koffietentje in Brugge waar ze van die pastel de belemdingen verkopen

( dit dus)

en toen moest ik aan @tuula denken omdat ze hier ooit over geschreven heeft op haar blog

ps ik ben geen creepy stalker maar heb wel een goed geheugen
groetjes van een onzekere kreeft

4 likes

Hahaha

Ja ik was vorig jaar zomer en dit voorjaar op vakantie in Portugal. M’n vriend is verslaafd aan deze dingen, ik vind ze wel lekker (maar ook heel zoet).

Ben nu wel benieuwd naar dat tentje in Brugge! :smiley:

Het heet New Senses en zowel de eigenaar als de kokkin zijn Portugees. Er is ook een facebookpagina waar hun menukaart op te vinden is. Hier is de tripadvisor link:

1 like

ik ga hier even over denken, heb je het dringend nodig?

Moest aan je denken toen ik Bloglovin’ opende en de volgende blog zag :wink:

2 likes

nou… in een week tijd had ik net als @enthusiasm een verouderde geurkaars, moest ik aan @rosalind denken toen in grote letters op de zijkant van de doos stond vermeld wat ik als verrassing had besteld, kwam ik bij het opruimen in de garage @EllaFitzgerald cd’s tegen en pakte ik in een droom een kadootje onder de kerstboom en hoorde ik mezelf zeggen ‘oh deze is voor @hyde.’ alleen… het was helemaal niet mooi ingepakt maar in aluminiumfolie? mascha was that you???

6 likes

Ik droomde dat iemand mijn account had gehackt en mijn echte naam hier ging posten! Niet dat ik hier nou volledig anoniem zit maar dat was wel schrikken. Ik wist ook niet hoe ik dan de mods kon bereiken om iedereen te waarschuwen dat het om een INDRINGER ging.

1 like

brr, kafkaësk!

4 likes

ohja en ik heb mooie winter @Krabsalade buiten.

1 like

Ik denk altijd aan jou als ik m’n Crocs zie. Dat is vaak haha

1 like


Altijd als ik dingen voor in de koffie zie denk ik aan @anon76889665

2 likes

Biecht: ik lust geeneens koffie :joy: Ik drink “dirty milk” zoals mn vriend het noemt: 1 espresso in een gigamok met warme foamy melk en siroop…

6 likes

Als iemand zegt van “joh, Geurkaars, wat lief van je!” zeg ik altijd: “ja, #zobenik” maar niemand snapt dat.

En als iemand aan me vraagt of ik een katten- of hondenmens ben, zeg ik altijd Love Alle Dieren. Maar ook dat snapt niemand.

9 likes