Wanneer moet jij aan het forum / een forummer denken?

Dat is fantastisch! :partying_face: Mag je zelf een nummer kiezen of wordt dat voor je gedaan?

Ik kan niet meer normaal pijnboompitten eten zonder gelijk aan 't forum te denken met de gedachte, misschien is dit wel de laatste keer dat ik iets proef :eek:

23 likes

Parool bijlage van dit weekend @Bergamot

4 likes

Ik luisterde dus laatst naar een Clubhouse ding (keukenconfessies heet het, superleuk) en daar zeiden ze dat dat het verschil is tussen Chinese & Italiaanse pijnboompitten. Moest gelijk aan het forum denken, want had er daarvoor nooit van gehoord. Bij de Chinese kan er een variant tussen zitten die je dus ‘pine mouth’ kan geven. Bij ekte Italiaanse dus niet. Geen idee alleen waar je die kan krijgen en ze zullen ook wel duizend euro zijn.

Sorry voor dit nutteloze feitje, maar ik heb nu geen kringverjaardagen waar ik dit kwijt kan.

10 likes

Thank god koop ik m’n pijnboompitten gewoon bij de Appie

2 likes

9 likes

https://www.ad.nl/fun/test-je-harry-styles-kennis-en-win-een-speciale-boxset-en-merchandise~ae7c3f6d/

@Krabsalade

1 like

Ik heb hier ooit een aflevering van Keuringsdienst van Waarde over gezien en als ik het me goed herinner worden er in NL helemaal geen Italiaanse, maar alleen maar Chinese verkocht :sob: @Xiomara


Ik zag vanochtend in de supermarkt een vrouw die op een oudere versie van @Degas leek. Heb je toevallig familie in Malmö haha?

3 likes

Ik had net een bord patat uit de oven. Dacht altijd dat diepvries ovenpatat niet lekker was, want vond ik ook niet, maar 5 minuten langer erin en ze worden wel mooi bruin en knapperig. :heart:

1 like

Dankje heb meegedaan, was zo trots dat ik alles goed had en toen bleek je met elke score mee te kunnen dingen voor de prijs. :angry:

2 likes

Hahaha ehm nou, soms wel maar volgens mij is ze nu weer gewoon in Haarlem (nicht van m’n vader). Maar ik word wel m’n hele leven al met haar vergeleken en haar ex man en kinderen wonen er wel, dus het zou nog best eens kunnen :joy:

3 likes

Wat een gekke kleurencombinaties

Elke keer als ik weer ‘oud’ water drink, denk ik aan @Degas die dit afkeurt.

Net weer een glas van 4 dagen oud opgedronken is dit mijn laatste uur?

17 likes

Nou ik weet aan wie ik mijn studieschuld overlaat :smiling_face_with_three_hearts::smiling_face_with_three_hearts:

3 likes

Is zelfs doodgaan niet meer genoeg om van duo af te komen :weary: !?

6 likes

Ik keur het niet af hoor, vind het zelf gewoon een ranzig idee en doe het niet. You do you, boo.

1 like

Iemand heeft ooit toen ik 5 was tegen mij gezegd dat vliegjes/insecten eitjes (?) leggen in oud water en dat je daarom nooit uit een oud glas moet drinken en ik ben het nooit vergeten. Heb eigenlijk nooit gecheckt of het wel waar is.

1 like

Muggen leggen eitjes in stilstaand water inderdaad maar ik denk niet dat zoiets vaak voorkomt in huis, in een glas water. Maar voor de zekerheid en ook tegen stof enzo drink ik daarom ‘s nachts alleen uit afgesloten bekers.

Omg stel je voor dat ik Jeff Goldblum in The Fly wordt.

Best cool

Ahhh damn ik zie dit echt veels te laat haha