Aan het forum
Ik liep net langs de Vomar en er was daar een reclame voor 3 preien voor €1. Ik dacht “wie koopt er nou 3 preien” en toen zag ik opeens een hele hippe meid uit de Vomar komen met een linnen tas met 3 preien die eruit staken.
En toen dacht ik aan het forum en hoe goed zij haar leven wel niet op orde moest hebben
Haha 3 stuks maar liefst, I call bluff!
mijn hemel wat is dit voor marketing
O wee als hij die grap van mij gejat heeft
Nee prei is goor, in tegenstelling tot al deze andere dingen
Hahaha ik heb ook wel eens overwogen om een namaak-prei te ontwikkelen die je nonchalant uit je tas kunt laten steken om wholesome over te komen. Helaas heb ik geen skills op dat gebied.
Weet niet waarom maar zat een beetje te forummen en moest opeens aan Pronkjewail denken
Ik draag roze uggs met striklinten, een grijze joggingbroek en oude trui. Maar ja moet behangpapier verwijderen
Nee, een overleden medeforummer.
Oh mijn god sorry. Wat een kutreactie heb ik dan geplaatst. Excuus.
Ik ben een onafhankelijke vrouw tot aan de kassa
Is dit nu een quote van het viva forum
@anon50301661 Ik moest aan jou denken want ik was in het natuurmuseum in Tilburg en een deel ging over dieren opzetten. Maar eigenlijk vooral wat er allemaal mis kan gaan bij het opzetten van dieren waardoor ze er dan heel gek uitzien. Zoals bijvoorbeeld deze:
Was sowieso echt een leuk museum, ze hadden zelfs een opgezette veenmol!!!
Hhaha jeetje wat zielig. Ik zou wel liever met rust gelaten willen worden na mijn dood dan dat mensen zo om mij gaan lachen
Kalo Lee is van tiktok ik moest meteen aan @Soy.peor en @kali denken
oke het was vrijwillig en omdat het teveel werd: Login • Instagram