Ik snap ‘m niet.
In dit artikel wordt er iets meer benoemd:
Ik vind het sturen van dickpics zo een interessant fenomeen, in de negatieve zin natuurlijk. Ik kan mij gewoon niet voorstellen wat er door het hoofd van de man gaat wanneer hij besluit om zoiets te sturen.
Ik zei gister precies hetzelfde nadat ik die verklaring van Ajax had gelezen. Heel kort benoemen hoe erg voor de slachtoffers, maar vooral hoe erg voor Ajax. Werd er echt een beetje boos om
Bestaan er überhaupt vrouwen die dickpics waarderen? Alsof je na het ontvangen daarvan denkt: ja deze man wil ik.
Lijkt me toch echt een loose loose situatie voor de man in kwestie met 2 mogelijke uitkomsten:
Scenario 1: Dick in kwestie wordt bestudeerd en negatief bekritiseerd
Scenario 2: Dick in kwestie lijkt ok maar man in kwestie wordt hierna in twijfel getrokken want waarom stuur je in godsnaam zo een foto
Scenario 3: op de dick in kwestie wordt getekend en je krijgt een kunstwerk terug dat je kunt verkopen als NFT.
Nee maar dickpics sturen is een digitaal potloodventer. Op een of andere manier kicken ze erop.
Ik hoef van mn vriend ook geen dickpic, laat staan van iemand anders
In een wereld waarin dickpics wel worden gewaardeerd zie ik vrouwen met een dickpic van hun vriend in hun portemonnee rondlopen
Of als toegangscherm
Ik begrijp oprecht niet dat die kerel dan zegt dat ie niet doorhad waar hij mee bezig was hahahahh
Ik denk dat die mannen geil worden van hun eigen lul en denken dat anderen dat dan ook zo ervaren? Het is in ieder geval het toppunt van “Ik ben een man en hier is t bewijs”.
Denk dat het ook komt omdat (deze) mannen visueel zijn ingesteld en er dan ook maar automatisch vanuit gaan dat dat ook voor vrouwen geldt. Echt zo’n egocentrische actie vind ik het.
Zoiets idd, 2 gay vrienden van mij zeggen dat het op Grindr zowat standaard is. Dat veel er zelfs om vragen?? Denk dat ze het belangrijk vinden het gereedschap eerst even te aanschouwen en te keuren of zo.
Ja het spijt hem niks, het spijt hem dat hij gepakt is.
Ik denk écht dat er heel veel mannen zijn die oprecht denken ‘hier gaat ze echt van onder de indruk zijn, nu wil ze me’.
Ja dat denk ik ook. Ik denk namelijk dat (even generaliserend hoor) maar dat er best wat mannen zijn die het niet vervelend zouden vinden om ongevraagd een foto van borsten (ik probeer dat maar even te zien als het vrouwelijke equivalent van een dickpick) te krijgen. Dus dat ze dan denken van ‘Nou, ik zou zo’n foto van haar wel leuk vinden, dus zij vindt zo’n foto van mij vast ook leuk!’
Ik heb al zo veel mee gemaakt dat ik het me helaas prima voor kan stellen Het mannenbrein werkt echt op wonderlijke manieren.
Daarom is het gesprek en discussie hierover zo goed. Omdat een groot deel ervan gewoon echt geen benul heeft dat ze volslagen idioten zijn.
Laten we nou niet doen alsof mannen achterlijke wezens zijn. Ze weten prima dat ze vrouwen er geen lol mee doen en sturen het gewoon uit een soort voyeuristische geiligheid, gewoon omdat ze er zelf goed op gaan.
Daarnaast kun je toch ook gewoon vragen of iemand het wil ontvangen, als het gesprek daar aanleiding toe geeft. Ik ken wel mensen die genieten van een consentual dickpic maar daar gaat meestal sexting en altijd consent aan vooraf.
Zou Travis de geboortedatum van Kylie kennen inmiddels?
Echt gênant dat interview toen toen hij echt niks over haar wist. Ik weet nog meer van m’n buurman dan hij van de moeder van zijn kind.