Ik was laatst in de bioscoop. Elke keer wanneer ik er ben en in de zaal naar mijn stoel zoek moet ik aan die ene forummer denken die samen met haar vriend of vriendin(?) iemand had weg gestuurd van stoelen omdat de forummer dat stoelnummer had. Die mensen gingen toen weg en de forummer ging daar toen zitten. Toen bleek dat ze veels te vroeg waren en dat ze het laatste half uur ofzo hadden gezien van een film die draaide vóór hun film
Huh wat een raar verhaal dit? Waarom zouden die mensen ook van hun stoelen opstaan
Ja ik probeer het terug te zoeken maar ik kan het niet vinden. Het was volgens mij in het ongemakkelijke momenten topic. Nu ik het teruglees klinkt het ook raar en een “tomatengooiverhaal” maar het was echt
Huh maar je hebt toch wel in de gaten dat je in een andere film binnenvalt?
Was je erbij ja?
Dit bericht is dat:
Ha ha, nee natuuelijk niet. Maar ik bedoel het was een echte post. Ik hoop dat ik het nog terug kan vinden of dat iemand dit zich nog herinnert
Edit: zie hierboven. Het was geen half uur maar korter
Nou ja ik heb dat ook wel eens gedaan, en toen dacht ik in eerste instantie dat gewoon de trailers bezig waren.
Edit: heb niemand laten verschuiven
Omg deze core memory was ondertussen compleet uit mijn geheugen verwijderd, kan niet geloven dat het al 5 jaar geleden was en ik er nog steeds zo om moet lachen hahaha!
En ja het was 100% echt, en gelukkig is het me daarna nooit meer overkomen.
Over waarom mensen zo vaak op het laatste moment afzeggen.
WAT doet Sander S. in mijn YouTube suggesties?
Hahaha omg ja ze lijken wel op elkaar!
Die groene lijkt toch op Paul de Leeuw. Elke keer denk ik dat.
Omdat t hier ook even over o.a. Ariana ging en haar extreme weight loss…
Oh god ik zie net een TikTok van een meid die haar moeder filmt, terwijl die moeder voor het eerst met haar zelfgemaakte spul op een handwerkbeurs staat. Allemaal heel cute enzo, maar die moeder maakt/verkoopt “TOCHTTECKELS” - en ja, dat zijn die rare hond-achtigen die we hier ook voorbij hebben zien komen.
ik kwam exact nu naar dit topic om dit te plaatsen
koopjes overigens, voor 5 euro heb je er al één