Wanneer moet jij aan het forum / een forummer denken?

Een vriendin van mij begon gister erover dat ze had gelezen dat iemand ze door midden knipte. Dacht meteen: ‘WAAR HEB JIJ DAT GELEZEN’

8 likes

Jezus ik vind die beesten ook helemaal kut hoor maar welke gek gaat ze nou doormidden knippen?

10 likes

Bergamot en haar volgelingen

3 likes

Ik heb er de afgelopen dagen best veel over gelezen en gezien, dit is toch echt de meest praktische manier. De slak lijdt het minst pijn want snelle dood (tov bijv havermout voeren of met zout aan de gang), trekt geen extra slakken aan (zoals bijv bierval) en schakelt de slak ook daadwerkelijk uit ipv probleem verplaatsen (zoals rapen en 1 km verderop uitzetten). Het is nu eenmaal een plaag die grote gevolgen kan hebben voor de oogst van groenten/fruit/bloemen van eigen bomen, dan beter doodmaken (normaal waren ze wel doodgegaan aan vorst of hitte) en aan eenden/egels voeren.

Edit: andere tip is nog aaltjes, daar gaan ze ook van dood. Kost wel geld en moet je na 6 weken herhalen

16 likes

Is die terug?!

2 likes

Geen idee

2 likes

Je kan toch zien dat ze een nieuwe thuis heeft gevonden bij de redactie van Het Parool?! (ik mis haar wel haha)

2 likes

Ik had ff gemist dat ie nu van die vampire fangs heeft!

1 like

Ooh, ik dacht door je post dat ze hier weer terug was (onder een andere naam) om over de slakpocolypse te praten :sweat_smile:

1 like

Je weet toch dat het grills zijn?

Nee, wist ik niet aangezien ze perfect matchen met zijn eigen tanden dacht ik dat ze er misschien permanent op zitten. Maar ik lees nu dat de inspiratie een leeuw is en geen vampier haha

2 likes

https://www.nu.nl/308895/video/zangeres-wordt-op-het-podium-door-een-vleermuis-gebeten.html

@Zemraluani :smiling_face_with_tear::sweat_smile: (influencertopic)

7 likes

7 likes

Jaja alsof witte mannen niet altijd al onconventioneel aantrekkelijk hebben mogen zijn lol en millennials niet massaal geilden op:

25 likes

Benedict Cumberbatch zal ik echt nooit snappen. Zelfs die naam lijkt op een soort eiersalade :joy: Krijg er een soort error in mijn hoofd van haha

21 likes

En zijn stem is ook verre van geil.

1 like

Huh is er iets mis met zijn stem? Ik ken ergere stemmen

2 likes

Ik vind het totaal geen aangename stem om aan te horen.

1 like

Haha dit is toch juist wat hem aantrekkelijk maakt, de diepe stem?

8 likes

Dan is m’n post nog ergens goed voor geweest haha! Dit weekend werd ie tijdens familieweekend weer tevoorschijn gehaald maar heb dit keer vriendelijk bedankt :rofl:

5 likes