" Huidhonger: rug aan rug, hand in hand of gewoon lepeltje-lepeltje
In navolging van Japanse ‘cuddle cafés’ openen knuffelcoaches in Amsterdam hun deuren."
" Huidhonger: rug aan rug, hand in hand of gewoon lepeltje-lepeltje
In navolging van Japanse ‘cuddle cafés’ openen knuffelcoaches in Amsterdam hun deuren."
N.a.v. de poll van @Junebug85 gisteren in Stel je Persoonlijke Vraag
Uit “Ik Dacht Dat Jij” van Joke van Leeuwen, over een heule vervelende vent
Hoe kón ze!!!
Ik spreek namens mijn vriend, stinkt echt gigantisch
https://x.com/popcrave/status/1742903017618223589?s=46&t=zunl0f6Ten37Nu2BJ6FdWQ
@kali lees de comments hahah
Waar the fuck is zijn navel
Kwam ook heel vaak terug in de comments haha en hoe heeft hij zijn short uitgekregen zonder zijn all stars uit te doen
Hahaha ja maar die navel is toch ook echt verdwenen. Maar goed verder wel hot .
Ik heb Royce sowieso nog nooit een normaal persoon zien vertegenwoordigen. Rachel, een oplichter bij Boos, Mamma Worden…
Hij is dan ook met name media-advocaat dus dat is niet zo verrassend.
Nou ik moest laatst aan @anon50301661 denken.
Want jij had toch een moccamaster gekocht met douwe egberts punten?
Dat had me wel geïnspireerd want in mijn nieuwe keuken wil ik graag een mooie moccamaster. Dus ik had wat rond gevraagd, bleek mijn schoonzus echt heeeeeel veel DE punten te bezitten, waar ze geen doel voor heeft. Die hadden familieleden haar gegeven over de loop van de tijd en heeft ze weer aan mij gegeven. Mijn moeder had ook nog wat punten gedoneerd.
Dus binnenkort ga ik ze allemaal inwisselen voor een moccamaster!!!
(Wel medelijden met de blokker medewerker die de punten moet gaan tellen)
Ik heb er vorige maand een gehaald met punten!! Ze vragen ze je in stapeltjes van 1000 aan te leveren en ik heb niet het idee dat ze natellen. en wat er evt overblijft kan netjes op je hippe online DE account
Is dit de roze? Die wil ik namelijk ook!!
Of de gele?
Ja maar de fotokleur klopt niet hoor!
heb je geen deur meer nodig
Haha maakt niet uit. @Luzarl ik heb al helemaal m’n zinnen gezet op deze roze, geel nog wel overwogen haha maar vind deze toch leuker!!