Wanneer moet jij aan het forum / een forummer denken?

Zag net deze in de bieb @Nefertiti

9 likes

N.a.v. de haarband van Mascha

3 likes

Ik was net mn lenzen ophalen en toen moest ik denken aan dat verhaal van een forummer die aan het daten was met haar opticien want ze werd blind en dat hij ook een experimentele behandeling op haar uitvoerde oid?

Was heel forum achtig, maar die forummer is ook verdwenen zeker

19 likes

en heel toevallig ook meteen haar oogarts!

8 likes

Ja die!

Ik vroeg me al af of ik zelf twee verhalen door elkaar had gehaald haha

1 like

Ja, even gezocht op die forumnaam, maar die bestaat inderdaad niet meer.

3 likes

Nee maar ze is hier nog wel hoor.

5 likes

@Loxodonta

12 likes

Ik dacht misschien nog dat jij dat ook niet ok vond ivm kruisbesmetting? Maar dat was denk ik omdat iemand ooit een plant met beestjes bij je had gebracht toch?

2 likes

en ik dan :crazy_face:

5 likes

Dit deed me denken aan het beutyblogtopic waar iemand ( @Lula misschien?) een Redditthread deelde over klanten die cadeaus kopen voor hun Hermès SA in de hoop om een tas te mogen kopen

7 likes

en het zijn niet eens mooie tassen

4 likes

@anon86562306 ik moest ineens denken aan die vriendin van wie de vriend toen een heftig ongeluk heeft gehad met oud en nieuw, hoe gaat het nu met ze?

6 likes

Zwaar. Hij is aan het revalideren, mag nu weekenden naar huis, over een week of 3 mag ie waarschijnlijk helemaal naar huis. Maar er speelt een hoop achter de schermen waar ik het niet nodig van vind om dat hier te delen.
Laten we het er vooral op houden dat het gewoon heel zwaar voor ze is, klinkt heel gek dat ik het zeg maar met name voor haar. En dat hij niet volledig gaat herstellen maar wel gaat overleven en het voorlopig allemaal verre van klaar is.

3 likes

Heb ook nog veel aan haar moeten denken, wat een nachtmerrie zeg.

Vind dit ook helemaal niet gek klinken. Uiteraard voor hem megazwaar, vooral aangezien hij mss ook zijn leven en evt baan/ hobby’s etc mss niet meer kan uitoefenen, maar voor haar die hun gezinsleven draaiende moet houden, en ook een hulpbehoevende partner heeft plus trauma lijkt het me heel intens. Goed dat hij veel aandacht en hulp krijgt, maar hoop ook dat zij als partner niet vergeten wordt qua hulp.

3 likes

Ja plus ook nog kritiek van buitenaf dat je het als vrouw dan ook nog eens nooit goed kan doen. Zowel het rouwen, als zorgen, als alles regelen als het lef hebben soms iets leuks te doen voor zichzelf. Om woest van te worden.

7 likes

Nee wat shit dit ook
Echt zo heftig :pensive:

2 likes

Iew iemand mailt me dat ik :sparkles: dagdagelijks :sparkles: telefonisch met hem kan overleggen.

7 likes

Why

8 likes

Lekker stuur maar naar mijn postbus hoor

4 likes